2009. február 18., szerda

Kis vásárlás a Furlában / A bit of shopping at Furla

Kedden este meglátogattam a Furlát, hogy meglessem az új 2009 tavaszi Greta táskákat. Sajnos a honlapon a mai napig nincs még említésként sem a tavaszi kollekció, de telefonon a kedves eladók tájékoztattak az új darabok érkezéséről. Végül a púderszínű, bébi állatbőrből készült változatot a megváltozott csatolási forma miatt elnapoltam, de ez a homokszínű krokodilbőr Greta teljesen levett a lábamról. /
Tuesday night I visited Furla, to have a peek at the new spring 2009 Greta bags. Unfortunately their site does not even mention the spring collection to this date, but the kind salesgirls informed me on the phone about the arrival of the new merchandise. Eventually I passed up the powder coloured bag made of baby animal leather because of the revised buckling system, but this tan crocodile leather Greta completely got me.





















Az új Grétához öltözve: / Dressed to the new Greta:
Felső: Laura Asley / top: Laura Asley, mellény és szövetnadrág: H&M / vest and trousers: H&M, nori színű harisnya: Wolford / nori coloured tights: Wolford.







Kiegészítők: / Accessories:
Óra: Emporio Armani / watch: Emporio Armani, tenyésztett gyöngy karkötő: Anyától kaptam / cultured pearl bracelet: received from my mother, tenyésztett gyöngy fülbevaló rózsaszín kővel: Misaki / cultured pearl earrings with pink stone: Misaki, virágos gyöngysor: Furla / pearl necklace with flower: Furla.

















Kabát: Sisley / coat: Sisley, virág kitűző: Marccain / flower brooch: Marccain, csizma: Tamaris / boots: Tamaris, kesztyű gombokkal: Marccain / gloves with buttons: Marccain, kalap: Mexx / hat: Mexx, táska: Furla Greta / bag: Furla Greta.











Végül jöjjön egy kép a Furla 2009-es kollekciójáról: / At last here is a photo of the 2009 collection of Furla:


6 megjegyzés:

  1. Szia Gigi!

    Gratulálok! Én nagy Furla rajongó vagyok, bár legutoljára nem használtam ki a kedvezményemet, de ez a táska igazán nagyszerű zsákmány és szívem szerint már most rohannék körbenézni én is. MarcCain?! Nagyszerű! Az ő terveit is ritkán látom más blogon, pedig nagyszerű! Szeretem szintén.

    Viselj mindent egészséggel, mert nagyszerű a kis kombód! :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit sokszor mondtam, hogy nagyszerű! =)

    Miért nem szabadott volna még megtaláljalak? Hmmmm? :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsani!
    Szerintem is nagyszerű! :))
    Hogy miért? Mert még nagyon kevés postot raktam fel... a cipőim még csak ezután jönnek... az Andi után meg jön az én vaterás zsákmányom (MarcCain pulcsi a vicc kedvéért), csak még szárad.
    Nagyon szeretem a Greta fazont. Szerencsére Basic darab, így mindig van.
    Sok minden van, amit mindketten szeretünk, Én már tudom... jön a tavasz, és Te is meglátod! :)

    VálaszTörlés
  4. Hmmmm. Izgatottan várom! Várok mindent - pontosabban. :) A kítűzőt is ami illene a kombómhoz. :)

    VálaszTörlés
  5. Lefényképeztem... még nem tudom hogy sikerült... :P

    VálaszTörlés
  6. Majd rákuttantok később, ha felkerül! Várom...

    Re: a Furla kulcstartót még ősszel vettem, amikor a Glamournak volt 20%-os kuponja! ;)

    VálaszTörlés