2009. február 26., csütörtök

Kitűzők a Mono Fashionból / Pins from Mono Fashion


Tegnap betévedtem Mono Fashion-be, és találtam néhány igazán érdekes dolgot, például Csepleő Viktória "Suck Right!" kollekcióját: / Yesterday I wandered in to Mono Fashion, and found some really interesting stuff, for example Viktória Csepleő's "Suck Right!" collection:


Skótkockás, kutyusos, Vivienne Westwood stílusú kitűzők csak Zsaninak: / Tartan patterned, Vivienne Westwod style pins with a doggy just for Janetteria:

Mit szólsz hozzá? / What do you think?















Gigi új kitűzője / Gigi's new pin:















10 megjegyzés:

  1. Szia Gigi!

    Olyan aranyos vagy, hogy így gondoltál rám. Tetszenek! Mennyibe kerülnek (úgy átlagosan)? A te új szerzeményed is annyira édes (majdnem szó szerint LOL!) ;)

    VálaszTörlés
  2. Hahó!
    Az én sütim 3.380,- HUF volt, a kutyusost is megnéztem, de elfelejtettem...
    szerda táján megyek vissza, a rózsás kitűzőmért (!), és megnézem, mivel több részből áll, én 5 körül mondanám... (?)
    Tényleg tetszenek??? :3
    Nagyon igényes, kidolgozott darabok....

    VálaszTörlés
  3. Ma meg is érkezett a blúzom az USA-ból. :P úgyhogy lehet veszek hozzá egy ilyen kis tartanos kutyut! :D A kép alapján nagyon tetszik! ;)

    Hmmmm.... valószínűleg fekete szoknyával fogom hordani a combfixet. A leggingset meg ruhával vagy tunikával!

    VálaszTörlés
  4. vagy inkább fekete rucival a combfixet is. Leginkább A vonalú a megfelelő hozzá! :D

    VálaszTörlés
  5. Én sajnos nem rendelhetek külföldről. :( A vateráról is jobban preferálom a bp-i személyes átvételt, kétszer kaptam postán, egyszer ki is bontották... :(
    Nagyon szeretnék egyszer én is egy chanel kitűzőt...majd egyszer. :(
    Minden esetre májusban megyünk párizsba, kis reménykedés van... :)

    VálaszTörlés
  6. Egyszer majd rakd fel egy kombódban a hétfőbe, vagy a hétköznapokba. :D

    VálaszTörlés
  7. Nem rendelhetsz? Magyarországon én is jobban preferálom... Kevés az eredeti dolog és a minőségi hibákat se mindig tűntetik fel. Az eBay-en ez sokkal komolyabban zajlik.
    Felbontották?
    Nekem most először tűnt el úgy csomagom, hogy valószínűleg nem az eladó hibája. Csak paypalt használok, úgyhogy anyagi kár még egyszer sem ért. Max. 2 hónap mire visszakapom a pénzem... Ilyen már volt 1-2*.
    A Chanel ékszereim mind eBayről vannak, nem tudom mennnyibe kerülhetnek üzletben, de sajnos azt kell, hogy mondjam (sztem) horror. Mindig utánanézek a rendelt darabjaimnak. ;)

    Ha veszek ilyen "kutyust" akkor felrakom. Igazságszerint van egy nagyon jó kis fülbevalóm és karkötőm ahhoz a kombóhoz és ez csak aznap jutott eszembe.

    Úgy örülök, hogy megint van egy állandó magyar bloglátogatóm! ;)

    VálaszTörlés