2009. november 11., szerda

2009.11.11 Megnyitott az Allee

Ez a hét a 29. hetünk.
Tomi nagyon aktív, ritkaság ha nem dobálja magát a hasamban. Amikor meg kicsit tovább marad nyugton, akkor meg Én aggódok, hogy most baj van, mert nem nyomogat. Sehogy sem jó. Ma kimondottan nem volt jó, még ülni sem, így délután elmentem a munkahelyről és szambáztam kicsit a városban. Tomi értékelte az állandó lengedezést, pár jól irányzott bordánrugással meg is ajándékozott.
Először a Jacadiba mentem el, mert a 8 db cseh tetra pelenka és a 6 db IKEA pelenka mellé szerettem volna 3 ünneplős, hímzett Jacadi pelenkát is, így összesen 17 db pelenkával indítunk, szerintem az jó. Szerettem volna egy plédet is vásárolni, de mint kiderült a délelőtti telefonálásban az eladó hölgyet félreértettem, és nem volt a boltban, de van rá esély, hogy pénteken érkezik belőle. Így kárpótlásul vettem csomagban két bodyt, amik már jóval nagyobbak, 81 cm-esek.
Nagyon szeretem a Jacadit, mióta érzem, hogy szeretnék kisbabát bejárok, és mindig veszek valamit, vagy néha jó sokat, de mindig azzal az ici-pici érzéssel hagyom el a boltot, hogy "az eladók most utáltak, hogy bementem vásárolni?" Pedig nem kevés pénzt hagytam ott egy-egy kampányszerű vásárlásom során. Biztos nem vagyok szimpatikus, nem tudom.




Elindultam haza, és azzal vígasztaltam magam, hogy nagyon finom kis dolgokat vettem.
Aztán rájöttem, hogy lakóhelyemhez közel milyen nagy esemény történt a mai napon.
Megnyitott az Allee.
Mától, ha moziba akarunk menni, akkor nem kell a villamossal, utazással számolgatni, csak megnézzük a neten, hogy mit játszanak éppen, és felöltözünk, elsétálunk, ez maximum összesen 15 perc. Csodálatos. Terhesen pláne.
Azt ugyan nem tudtam, hogy milyen üzletek lesznek, csak annyit, hogy sok, és hogy a mosdó lesz az első célpontom.
A WC tiszta volt (egyelőre), fogas nem volt a WC fülkében, de szappan volt a szappantartóban. Remek érzéssel kezdtem neki a sétámnak, jelentem (velem együtt) sok ember eljött az első napra. Kíváncsi vagyok később mennyien lesznek, és ha itt sokan lesznek, akkor ez az ember mennyiség honnan fog hiányozni. Még azt sem éltem meg negatívan, hogy néha innen-onnan elment az áram.
Először a Chicco-ba mentem be, ahol az eladó hölgy rendkívül kedves volt (pedig itt még nem is vásároltam soha...). Egy csomó mindent elmagyarázott, és megmutatott. (szülés utáni betét, hideg fertőtlenítő, stb.) És végül nem vettem nehéz dolgokat, csak bébizárat a konyhai fiókokhoz, és egy textilöblítőt a Jacadi cuccok kimosásához, de biztos, hogy vissza fogok menni, és egy erős emberrel hazacipeltetem a cuccot. :)
Aztán hódoltam a kávéimádatomnak, beültem a Costa caféba egy sarokba, amit hivatalosan kinevezek a sarkomnak, és megittam egy vaníliás lattét. Ez a világ legcsodálatosabb dolga!!!
A világbéke eluralkodott rajtam.
Végül bementem a H&M-be, ahol van Mama sarok, ami jó hír. Újdonság nem volt, ami annyira nem jó hír, de még bármikor lehet, ami megint csak jó. Világbéke.
Felmentem a baba szektorba, és mivel Tominak egy macis csörgője, és két műanyag Fisher Price rágókája van összesen, ezért megajándékoztam egy plüss kalapáccsal, aminek csipog a nyele. Csudálatos!
Még kapott két zoknit, de a mai nap kávéboldogságát ezzel a kalapáccsal megkoronáztam, és újra erőt kaptam a blogoláshoz (is). :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Gigi,

    örülök, hogy be-benéz a Jacadiba, és nagyon sajnálom, hogy kicsit kellemetlen érzéssel távozott. Én az üzlet tulajdonosának, Földesi Juditnak a férje vagyok, mindkettőnk nevében elnézését kérem, Judit hiába van nap mint nap a közelben és igyekszik a legjobb hangulatot biztosítani, sajnosnagyon nehéz ezt az eladóinknál is elérni, pedig rendszeresen tréningezzük őket. Igyekszünk javulni, remélem, következő látogatásakor jobb tapasztalatai lesznek és továbbra is szereti a Jacadit. Boldog időt kívánok! Prokopp Robet

    VálaszTörlés