2009. november 26., csütörtök

31. hét

Még nincs vége a hétnek, de állíthatom, hogy a holnap sem javíthat a heti összképen.
Hétfőn voltunk ugye Orvosnál, Tomi 1610 gramm, Én pedig 64,5 kg. Megkaptam az oltást, aztán kedden reggel újból kipakoltuk a kisszobát, mert délután végre megérkezett az asztalos, és bár még nem fényképeztem le, de végül meg voltunk a munkájával elégedve. A polc szép, nagy, már tele is pakoltuk unokatesóm segítségével. A pelenkázó szivacs tartója kicsit szögletes, és ígért bele egy kis ívet, de ebbe nem halok bele. Szerdán délelőtt meglátogattam a védőnőt, este pedig a háziorvost. Az asszisztens már megint a leánykori nevemet írta az orvosi igazolásomra, de ezt csak ma vettem észre a HR-en. :(
Mindegy. Nem volt túl lelkes, hogy még időpontot is kell adnia, és igazolást is. Túl sok munka ez egyszerre.

Nem akarok túlságosan rosszindulatúnak tűnni. Szerencsére a HR-en elfogadták így is, és tegnap óta hivatalosan is betegszabin vagyok. Az más dolog, hogy még jövő héten is bemegyek lezárni mindent amit csak tudok. A lelkiismeretemnek így jó. Holnap költözünk is egyik emeletről a másikra, de a fiúk segítenek (bár hivatalosan már nincsen helyem se...).

Ami nagyon jó hír, és a heti "érzelmi mutatómat" biztosan fellendíti, hogy pénteken este lesz kocsonya, és már csak erre tudok gondolni. :D

A szobát lefényképeztem kedden, bár látszik pár dolog, de most virtuálisan kezdjük el felépíteni Tomi szobáját újból.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése