2009. november 23., hétfő

H1N1

Ma végre voltunk Gyulánál. Tomi szépen nő, már egyre jobban közeledik a méretei alapján a naptári korához, így ma 30 hét 4 napos a picike. (Naptár szerint 30 hét 6 napos) 1610 gramm (ha jól emlékszem, de az 1600 biztos) Ezen kívül az Orvos tanácsára beoltattam magam H1N1-es védőoltással. Attila már régebben megkapta, most Én is. Nem tudtam megmagyarázni Gyulának, hogy miért nem oltatom be magam, és mivel Én asztmás is vagyok, ezért elég erőteljesen levezette, hogy miért ajánlja, így nem hezitáltam, és kértem. Egyelőre fáj a karom, de semmi más. Ugyanúgy vigyázok magamra, eszem a finom mandarint, iszom a Hipp Natalt, szedem a C vitamint.
Üröm az örömben, hogy hiába vártuk az asztalost a hétvégén, nem jött. Senkinek nem fogom ajánlani az embert, az is biztos. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése