2009. november 19., csütörtök

Shopping pánik után

Csütörtökön ráébredtem, hogy ha bármi történne, nem lennék kész. Most itt nem az érzelmi "még nem állok készen a gyerekre" részre gondolok, hanem a "tényleg nincs minden, basszuskulcs"-ra.
Pénteki regenerálódás után hétvégén elugrottunk (léptünk kettőt) az Allee-ba, és megvettünk olyan "apróságokat", amik egyenesen a kórházcsomagba mennek, meg még mást is.
Chicco: Egy 30 darabos szülés utáni betétcsomagot, ami durván nagy, de Én vérzős vagyok, tehát kell. Ehhez ajándékba adtak két eldobható bugyit, ami nincs a listámon, de mivel ajándék volt, azért bepakolom, és ha durvaság lesz, még akár használhatom is. Még kaptam két pár eldobható melltartó betétet, nem ilyet, hanem Aventet használok, de majd ezt is kipróbálom. Melltörlő kendőt, ami szintén nem volt a listámon, de ha nem megfelelő szobát kapok, amitől messze van a mosdó, akkor nem kell minden szoptatás után rohangálnom lemosni, hanem ezzel csak letörlöm az aktuális mócsingot. :P Tomi kapott egy nagy fürdetőt, ami sampon is, még meg sem szagoltam, de ez biztos el fog fogyni. Végül vettünk egy cumit, ami teljes mértékben latexből van. Nem akarjuk cumira szoktatni Tomit. De fel kell készülnünk, és abban egyetértünk, hogy egy cumi legyen kéznél ha gond van, és mi már nem leszünk képesek megoldani a helyzetet.
Dm: Vettünk kuponnal egy csomag pelenkát, duci fültisztító pálcikát, popsi törlőkendőt. Nekem Hipp Natalt, hogy fitt legyek, és fertőtlenítőt kipróbálás címén.
Az Allee-ban van egy késes üzlet, két jómodorú Úriemberrel (eladó). Itt vettük meg Tomi körömvágó ollóját, amit néztünk máshol is (pl.: Chicco), de ez volt a legszimpatikusabb, de ez abszolút szubjektív.
Intimissimi: bordó, hosszúujjú, végiggombolós hálóinget. (Nem volt még egy sem, később is jól kihasználom. Szép.)
Ezen kívül felemeltük az ágyában a betétet, gumis lepedőt felhúztam, feltettem a macis rácsvédőt, kiragasztottuk a szafaris fali matricákat, felraktuk a norent, felraktuk a képeket, és most hétvégére várjuk az asztalost a polccal és a pelenkázó szivacs tartójával. Megnyugvás van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése