2009. november 19., csütörtök

Sia Kids a gyerek-szoba.hu-n




Lehet, hogy a kisággyal kéne kezdenem, de arról most csak annyit, hogy Tomi szobájának a témája végül eléggé zsiráfosra sikeredett. Az ágy volt az első Zsiráfos dolog az életünkben, azóta pedig zsiráf nagycsaládosok lettünk.
Egyszer véletlenül megláttam a Lövőház utcában a Gyerek-szoba nevű üzlet kirakatát. Több márka mellett Sia Kids termékeket is árulnak, ebben a natúr színű termékcsalád zsiráfos és egeres motívumokkal díszített tárgyakból áll.
Akkor csak egy mosdókesztyűt vettem, de az eladó hölgy, aki igen kedves volt tájékoztatott a teljes választékról, és egy kis lámpát kiszúrtam, ami ugyan nem volt az üzletben, de felírta az e-mail címemet, és megígérte, hogy ír, amint megérkezik a lámpa. Közben még egyszer zárás előtt 5 perccel beugrottam egy óráért is, és akkor is emlékezett, és mondta, hogy írni fog, örültem is neki, hogy ennyire figyelmes. Egyszer csak írt, és bár addigra a szüleimmel megvettük a felhős kislámpát, de kértem, hogy pelenkatartó zsákja ha van, akkor írjon vissza. Nem csak visszaírt, de még képeket is küldött, teljesen meghatódtam, hogy egy üzlettől ennyi segítséget kapok.
Végül lett a pelenkatartó zsák zsiráfos fogassal, és még egy hármas fogas.
Remélem tetszenek a zsiráfok, nekem nagyon.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek *-----* bár nemtudom mennyit számít a véleményem ^^"

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszenek! Számít a véleményed! :D

    VálaszTörlés