2009. november 23., hétfő

A Zsiráf téma kezdete












Amikor kipakoltuk a kisszobát, és elkezdtem agyalni az új berendezésen, gyorsan rájöttem, nem biztos, hogy befér az ágy mellé egy pelenkázó komód. Ha pedig lesz komód, akkor búcsút kell intenem az íróasztalomnak, ami pedig azért fontos, mert azon varrok, azon gyurmázok, arra pakolok mindent, amit éppen nem tudok máshová tenni, tehát egy fontos hely számomra. Sőt, azóta kifundáltam, hogy arra teszem első időben a kiskádat, és így sokkal kényelmesebben meg tudom fürdetni a picikét.



Először persze Ikeás ágyban gondolkodtam, majd végignéztem a Vatera és a Brendon kínálatát, és végül arra jutottam, hogy elmegyek a Babyexpress Second Hand üzletébe. Szereztem egy hozzáértő segítséget, és nagyon jól sikerült végül választanunk.



Az üzletben találtunk két egyforma ágyat, két iker baba használta. Nagyon tetszett a krém színe, a bükk végekkel, és az, hogy az ágy aljában strapabíró fiók is található. A Micuna egy 1973-ban alapított portugál cég, amely nem csak gyermekbútorokat, és textíliákat gyárt, hanem ruhákat, és még kozmetikumot is forgalmaz. Nagyon jó állapotban (egy helyen találtam kicsi karcot) ágyfiókkal és kókuszmatraccal azt mondhatom, hogy jó áron tudtam megvenni. Drágábban mintha Ikeásat vettem volna, az tény, de mivel nem lesz komódunk, hanem erre csináltatunk egy pelenkázó "fiókot", így nem mindegy milyen minőségű a kiságyunk, és kibírja-e mind a négy tervezett gyereket. Ugyanitt vettünk egy pelenkázó szivacsot, amit nem találtam meg a honlapon, de holnap este állítólag jön az asztalos, és akkor lefényképezem a "fiókjával" együtt.



Most következzen pár Micunás kép a zsiráfos szettről, és az ágyikónkról.




























Amikor még a Babyexpress-nek volt boltja a Rózsakertben, akkor ott vettem ezt a tusfürdőt, amit nagyon szeretek, és az érzékeny bőrömnek is nagyon jól bevállt. Ez is Micuna, bár erre csak az ágy összeszerelése utáni fürdés közben jöttem rá... :D


Közben találtam egy képet a pelenkázó szivacsról is, igaz itt a saját komódján van. Színben tökéletesen passzol az ágyhoz, és ennek csináltatunk egy keretet ("fiókot"), amit egyszerűen rá lehet stabilan tenni az ágyra. Reméljük holnap örömmel számolhatok be az asztalos munkájáról. (Igen, ezen két kiskutya van, nem zsiráf. :) )

2 megjegyzés: