2009. december 13., vasárnap

33. hét

Kedden megszületett a várva várt únokahúgom, aki gyönyörű, és egészséges, és remélem Tomival jó unokatestvérek lesznek. Majd megkérdezem, hogy leírhatom-e a nevét, legyen egyelőre Tündérke. :)
Tündérkének karácsonyra játszószőnyeget vettünk, jövő héten érkezik postán, erről külön postot írok, amiben a Tomi játszószőnyegét is részletezem.

Kedd csupa meglepetés nap volt. Délben elrohantam a munkából, mert az orvosnál nem vették fel a telefont, és nem tudtam az időpontomat átkérni, így a délutáni meglepetés búcsúztatómról csak Én hiányoztam. (Ezt szerdán tudtam meg, amikor délután végig voltam, és megtörtént a nagy búcsúztatás is, erről később)

Időben beértem a rendelőbe, vártam a nővérkét, erre ott az orvos, mondja, hogy akkor menjünk, Én meg majdnem felháborodva mondtam, hogy úgy volt, hogy most csak nővérszoba lesz. Aztán rájöttem, hogy ennek Én örülök, és meg is néztük Tomit. A kisfiam, aki mindeddig egy héttel minimum a naptári kora alatt kullogott (volt ez kettő is...) most két hét alatt behízott fél kilót!! Pedig még mindig van, amikor elfelejtek enni, és tényleg nem zabálok hajnalban, szóval nem tudom honnan vettük a tápot, de híztunk!! Én 66 kg voltam, és a Tomi 2113 gramm. Ráadásul délelőtt a főnököm elmesélte, hogy az Ő fiai 4 kiló felett születtek, és az elsőnél a felesége vasárnaptól szerda estig vajúdott, szóval annyira nem nyugtat meg a fiam súlygyarapodása. Szerdán védőnöhöz mentem délelőtt, legközelebb Ő jön hozzánk januárban, azt mondta, hogy a kelengye listát átnézzük. Olyan furin hangzott, remélem azt mondja, majd, hogy jól felkészült vagyok, vagy mindenbe beleköt? Nem tudom. Azt modta, hogy igyak több vizet, hátha a Tomi rugdosása nem fáj akkor annyira (mert több lesz a magzatvíz). Azóta állandóan iszok. Na, most is.

Csütörtökön találkoztam az új samsonite pelenkázó táskám régi tulajdonosával, és még ajándék rugdalózót is kaptam a táska mellé. A táskát 10.100 Ft-ért vettem meg, kifogástalan állapotban van, az eredeti árát múltkor írtam, szóval szerintem igazán megérte! A szülőszobás csomagot abba tettem bele, de már szombaton vendégségbe menve is leteszteltem.


Pénteken levették a fogszabályozómat, hétfőn kapok egy átlátszó levehető sínt, amit még használnom kell jövőre is. (nem tudom pontosan meddig)

Szombaton vendégségben voltunk, és nagyon jól éreztük magunkat, ráadásul egy jó vételt is elcsíptünk, pedig nem is készültünk rá. Folyt. köv. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése