2009. december 13., vasárnap

Búcsúztató a munkahelyemről


Szerdán megtörtént az, amit mindenképpen szerettem volna elkerülni. Elbúcsúztattak. Nem sírtam, kibírtam, de a Tomi nagyon durván ugrált, én meg lefagyva álltam, és képtelen voltam bármilyen normális mondatot kinyögni. Még a régi főnököm is eljött, bár az Ő ajándékát nem most teszem fel, mert képeket csinált a szobába, és azokat rögtön fel is tettem a falra, azt egy külön postban mutatom meg.
Az új főnököm adta át az ajándékot, és ahogy kiderült, a felesége volt a vásárlás elkövetője, akit nem ismerek. Nekem nagyon nehéz ajándékot venni, és egy vadidegennek sikerült teljesen tökéletes dolgokat venni. Azt hiszem annyit sikerült motyognom, hogy honnan tudta, de tényleg, honnan tudta?!! A tipegő világoskék-bézs kombináció, matrózos motívummal. Nem hiszem el, hogy véletlen, de annyira fantasztikus, hogy még mindig csak hitetlenkedek. A zacskóban még egy rágóka volt, ami ráadásul BPA mentes, ami még csodálatosabb, mert ugyan én még mindig nem értem ezt a BPA veszély dolgot, de mi is vettünk BPA mentes Avent cumisüvegeket, és erre pont ilyen rágókát kapunk, rágókákból pedig nem is vásároltam be, szóval csak ismételgetni tudnám, mennyire boldogság ez a meglepetés! Aztán a szobában próbáltam valamit mondani a főnökömnek, hogy adja át az asszonynak, de miután megkérdezte, hogy mit mondjon akkor, nem tudtam semmit mondani, egy köszönömöt kinyögtem, de hogy is fogalmazhattam volna meg azt, amit még mindig nem tudok, pedig annyit gondolkoztam! Öröm és boldogság, dehát ezt nem értheti, csak az aki ismer. Aki nem ismer, az nem érzi, hogy az öröm és boldogság elég magasan van az én érzelmi állapotsoromban. És ez egyértelműen az ajándék tökéletes mivoltának tudható be.
Karesztól (akinek szintén nem tudom, hogy publikus-e a neve) kaptam egy szakácskönyvet, amit használni is fogok, mert jó dolgok vannak benne. Nagyon megörültem, hogy kaptam tőle külön ajándékot, azt sajnálom, hogy az elejébe nem írt bele szöveget. Mondjuk nem fogom elfelejteni, hogy kitől kaptam. :)
Azért itthon este kipicsogtam magam, miközben fényképezgettem őket, és feltettük a falra a képeket. :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinek lehetetlen jó ajándékot venni, egyben elkezdtem aggódni az enyém miatt, aminek majd később örülsz :)
    Egyre inkább buktának tűnik a szerdai vizsgám, de leszarom, majd mesélek, megint sok dolog történt a hétvégén.
    Nagyon édes cuccok amúgy :) És tényleg el lettek találva :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök az ajándékoknak, amiket Tőled kaptunk!!! Eljön a tavasz, és személyesen is meggyőződhetsz róla!!! :D

    VálaszTörlés