2009. december 13., vasárnap

Etetőszék projekt No.1

Szombaton vendégségben voltunk, ahol a családban két kislány volt. Egy 5 és egy 2 éves kislány. Nagyon aranyosak, és elevenek voltak, Tomi sokszor dobálta magát a sikoltozásaikra. Vittünk egy gyurmalint a lányoknak ajándékba. Valószínűleg nem lesz hosszú életű a gyurmalin, de nagyon jól eljátszottak vele a délelőtt folyamán. Az ebéd finom volt, a sütit én csináltam. Életem első mézes krémese nem is sikerült olyan rémesre, sőt, ebéd után azért még rájártunk. Ebéd előtt feljött a téma az asztaltól távolabb álló etetőszékről, hogy ezt Ők kölcsön kapták egy ismerősüktől, és már nem használják, és nekünk is biztosan kölcsönadják a tulajdonosok, ami délutánra el is jutott a vérszegény agyamig, és rákérdeztem, hogy eladnák-e nekünk az ismerősei. Gyors telefonos egyeztetés után 5.000 Ft-ban maradtunk.
Itthon realizáltuk, hogy bizony ez a szék megkíván egy kis takarítást, mielőtt a nagyszülői házba tolatunk vele, hogy itt ez a szék, amit a nagyiéknál a Tündérke, és a Tomi is használni fog. Ez a takarítás 1,5 órás, kétemberes munka volt. Első lépésként teljesen szétszedtük a széket. Az öveket egész éjjel flóraszeptes vízben puhítottam, és vasárnap egy órás, 60 fokos programba bedobtam, így lett végül olyan, amit a képen láttok. Alapjában véve nagyon jó minőségű egy szék, különben nem is bírt volna ki ennyi gyermeket, és még a mieinket is. A műanyag ülőke részt kikoptatták a gyerekek, vagy kiszívta a nap vagy a takarítások, én pedig megfordítottam a lemosás után, és a belső, érintetlen részét csatoltam kívülre. a kis repedéseket végül "duct tape"-pel ragasztottuk le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése