2009. december 7., hétfő

Ez nem az a hétfő / Tomi babakocsija


Tegnap este blogolás után belevetettem magam a vasalás mámorába, aminek pár órás munka után eléggé kemény eredményei lettek. Éjfélig boldogítottak a görcsök, és a has keményedések, és a visszatarthatatlan sírhatnék sem maradt el.
Ötig sikerült aludni, amikor arra ébredtem, hogy már megint lezsibbadt a teljes jobb oldalam, és görcsölök, így a hétfői nagy "most befejezem a munkát" projektnek lőttek. Egy kis reggeli masszírozgatás után Tomi engedte hogy a bal oldalamra feküdjek, és aludtam 7:30-tól 11:30-ig. Most, hogy ettem megelégszem azzal, hogy tudok ülni, aztán remélem Őnagysága valahogy engedi majd a fekvést, bár egyelőre nem merem forszírozni (előre küldtem egy kis csokit, aztán mikor leért tárgyalunk). Szóval úgy gondoltam, hogy írok valamiről, amiről már hamarabb kellett volna, mégpedig Tomi babakocsijáról.
Az első trimeszterben azt hittem, hogy van egy babakocsi, és abban lesz a gyerek. Aztán a sógornőm (aki előbbre járt a terhességével is és a tájékozottságában is) felvilágosított, hogy ez bizony nem ilyen egyszerű. Nem mindegy, hogy milyen a kerék, a részek variálhatósága, a tisztíthatóság, a biztonság, a minőség, és hogy az Anya ezt mind milyen terepen akarja használni: BKV-ra felrakós anya, vagy kocsit hajtó anya, hegyen sétáltató anya, vagy járdán sétáltató anya, boltba beugrós anya, lépcsőzős anya, és akkor még nem beszéltem arról , hogy a gondos tervezgetés végén a gyerek szeret majd babakocsiban feküdni/ülni, vagy nem. Mert lehet, hogy Tomi majd rámnéz, és bömbölve ezt az üzenetet közli: "Anya, hát nem ezt ígérted!"
Egy idő után már én is csak a kerekeket és a vázakat figyeltem az utcán, és kialakult egy lista, amit a biztosan nem akarok kategóriába tettem, így könnyebb volt szelektálni.
Hosszas keresgélés után a Hauck Condor all in one circle black-et választottuk. Sok külföldi oldalon lehet összehasonlító teszteket találni róla, és az árkategóriájában szerintem a legjobb, ráadásul úgy néz ki, mint egy átlagos babakocsi. Ez nagyon fontos, ugyanis a mostani UFO design-től egy kicsit tartok. Na jó, nagyon csúnyának találom. (biztosan nem akarom No.1)
Mindent tud, amire nekünk szükségünk van, és nagyon remélem, hogy Tomi is jól érzi majd benne magát.
Bővebben a babakocsiról a Brendon honlapján olvashattok.
Az egyetlen gondom a kocsihoz tartozó táska, ami jó a kocsira plusz tárolóként (a tolókarokra lehet rárakni a két fülét), de semmi esetre sem A PELENKÁZÓTÁSKA (minden anyuka és bébiszitter legjobb barátja).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése