2009. december 28., hétfő

Moomin ebédre



Nyáron, mikor Finnországban voltunk Anyával, akkor vettem ezt az étkészletet. Sajnos mikróba nem tehető, de nagyon strapabírónak tűntek, amit azóta a zsibbadó kezű kismama le is tesztelt.


A zsiráfos kanalakat már itthon, a Brendonban vettük, illetve a kék kanalat ajándékba kaptuk valamelyik Baba Mama expón. Belegondoltam, hogy ennyire előre vegyek-e csőrös poharat, és tányérokat, de itthon Moominosat biztosan nem kapok, és nem került többe mint ha itthon vettem volna ugyanilyen típusú szettet. A műanyag meg eláll, amíg nem használja.

Való igaz, hogy én már pár évvel ezelőtt elkezdtem főleg ruha vonalon előre készülni a Babánkra, kezdetben turkáló szinten vettem ruhákat, amik kimagaslóan szépek voltak. Kevenc boltjaimban pedig leértékelésekkor vásároltam. Sok lány ruha is került akkor a ládába, amit végül Tündérke megkapott, de az elmúlt hónapokban belegondoltam, hogyha nekem ezeket most kellett volna megvennem, akkor többe is került volna, és valószínűleg nem is lennék ilyen készenléti állapotban, mint most. Megtehetem, hogy alkalom szerűen veszek egy-két kiegészítőt, ha megtetszik, de már azokat is (ha ruháról van szó) 9 hónapos kor feletti méretben keresem. Ha nincs, akkor nem veszek feleslegeset. Ebben van segítségemre Yohji chan, és benne egy táblázat, amibe minden ruhát, illetve kiegészítőt rendszerezve rögzítek. (A képen még bőven voltak rózsaszínű ruhák, zoknik.)
Lehet, hogy kicsit mániákusnak tűnik, de ezzel tudom megelőzni, hogy ugyanabból a mértű body-ból például ne vegyek 20-at, hanem váltsak egy mérettel nagyobbra, és bármilyen szépséges is, akkor se vegyek 68-as méretet, hanem akkor keressek 74-eset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése