2009. december 28., hétfő

Moominok karácsonya

Végre itthon, a finom illatú babaszobában. Szeretek otthon lenni (a szülőknél), de amikor beléptem Tomi szobájába, és mélyen beleszippantottam a babaillatú levegőbe, akkor úgy éreztem, hogy most megnyugodtam. Innen lehet menni szülni, itt vannak az összekészített csomagok. Szegeden ezek nélkül kicsit kényelmetlen lett volna kipottyantani Tomit a világba. Egy szál gatya nélkül. :D

Szegeden végülis egy hétig voltunk. Este, mikor megérkeztünk az ágyon várt egy meglepetés csomag. Tudtam már, hogy megérkezett a kézzel készített takaró, de mire hazaértünk elfelejtettem, úgyhogy teljesen meglepődtem (aztán megköszönni is elfelejtettem, és csak ma tettem meg. Nagy egyes nekem!). Ráadásul egy fém Moomin-os dobozban volt, ami külön öröm! Nagyon szeretem Moomint.

A papírján az áll, hogy "baby cashmere merino silk", ami talán leírja ezt a hihetetlen puhaságot. Ehhez hozzá tartozik, hogy csak kézzel, hideg vízben szabad kimosni, és fektetve szárítani. Gyönyörű halvány kékes zöld a színe, mellette a baba sál, ami szerintem egy nagyon jó találmány. Más sálat én nem is vettem. A képen szereplő barna medvét is Tomi kapta szenteste Apától. Van egy nagyobb is, de az a szegedi játéka lesz.
Indulásunk napján megérkezett ez a Moomin-os képeslap, amit bénán fényképeztem le, de a lényeg látható. Elő is adtam a minap, hogy Tomit, ha nagyobb lesz, akkor elviszem az igazi Moomin-okhoz, és ez mekkora öröm és boldogság lesz nekünk. Nem kaptam az ötletemért tapsvihart, de álmodozni lehet, nem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése