2009. december 6., vasárnap

Tomi ágya pelenkázólappal és zsebes tárolóval


Íme az emlegetett zsiráfos Micuna kiságy, a pelenkázóval és az általam készített zsebes tárolóval. A két kis figura két gombra van felakasztva, így simán levehetőek, cserélgethetőek. Eredetileg két kis farmeren voltak rajta, de azokat csak egy év múlva használja Tomi, és úgy gondoltam, hogy addig is díszítem velük a szobát.
A pelenkázószivacs tartójának sarkaiba párszor belefutottam (főleg este), így a chiccoban vettem ezt a "buborék" sarokvédőt, amibe azóta sokkal jobb beleütközni. :)
Nagyon sok hely lett így mindennek, bár egyelőre csak tervezgetem hogy melyik piperét hova pakoljuk, de alul a pelenkázó alatt van például az a rúd, ahova a törölközőt/pelenkát behajthatom, és ha véletlenül ott felejtem sem lesz semmi baja (büdi, vizes a pelenkázó, ilyenek) azt hiszem, hogy túl sokat gondolkozom a BÁRMIN. :D















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése