2010. január 11., hétfő

37. hét és a szilveszter

A mai nap mottója "jobb később, mint soha", ma végre próbálom összeszedni magam, és felvenni a kapcsolatot a külvilággal, bár még mindig halogatom a szülésznő felhívását, de már nem lehet sokáig (ma vagyok 37 hetes, és 6 napos). Minden esetre most pótlom a 37. hetet, amikor is a szilvesztert átpunnyadtuk nyugdíjasan, és január 2-án (mikor a kép készült) mégis úgy hozta a sors, hogy volt pótszilveszterezés tüzijátékkal, és gyönyörű hóeséssel.

31-én még pezsgőnk is volt, aztán ahogyan esteledett úgy nézegettük, hogy itt aztán alvás lesz, kora este felhívtunk mindenkit, lefeküdtünk, és néztünk valami sorozatot, aztán a következő részt, és jött a következő, egyszer csak durrogtattak, én kimentem az ablakhoz, nagyon szépek voltak, egyszer csak a konyhából jön a hang: " Te, lekéstük a szilvesztert, éjfél múlt 7 perccel!" Így talált ránk a 2010-es év. Ami biztos, hogy Tomi nem lesz 2009-es baba, de 2010 első babája sem (pedig már elképzeltem, hogy jönnek, és meginterjúvolnak, hogy az én fiam az első 2010-es szülött...)! Nem így lett, így mikor a szülők szóltak, hogy 2-án lenne egy kis tüzijátékozás, azonnal felpattantam, és mentünk még egy utolsót bulizni. Gyönyörű hóesés volt, és a tüzijáték alatt a Tomi ugyanúgy ficánkolt, mint mindig, egyáltalán nem zavarta, ahogyan az sem, hogy az anyukája minden pukkanásnak vinnyog a többiekkel együtt. Sokat játszottunk, nevettünk, persze megkaptam, hogy nekem már nevetnem sem szabadna, de én nagyon jól éreztem magam.

Szépen sorban megyünk a "teendőink Tomi születése előtt" listánkon, és eljött az idő, hogy megvegyük a söröket, és borokat, és chips-eket a "tejfakasztóra", amit én inkább "Apa avatónak" hívnék, mivel a tejem megindulásában nem kételkedem, és azt sem akarom, hogy túlfakasszák azokat a mennyiségeket. Persze a vásárláskor Tomi sem maradhatott ajándék nélkül, így 2010-ben az első ajándékai 10 darab kisautó (Playskool) volt. A lila autómentő az összes többit is tudja húzni a kampójával, aztán van két sportkocsi, rendőrautó, taxi, sürgősségi kocsi, vonat, billenős kocsi, lapátos traktor, keverős kocsi. 12+ van ráírva, de nagyon jó anyagból vannak, a kerekek nagyok, és stabilak, szóval amikor nyúl érte, akkor már az övé lesz. :)
A kisautók a Moominos fém ládikába kerültek, amiben a kötött kistakarót és sálat kaptuk, ugyanakkor összeszedtem, hogy Tominak milyen játékai vannak eddig. Az eredmény: Pingvines, hűtőbe rakható rágóka (Fisher Price), halacskás rágóka karikákkal (Fisher Price), kék hűtős rágóka (MAM/ez volt az ajándék a munkahelyemről), Piros csipogós nyelű kalapács (H&M), csörgő hasú maci (Jacadi), csörgő fejű maci fogantyúval (Kaloo).

A Kaloo mániámról később. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése