2010. január 24., vasárnap

40. hét / Mikor jössz már ki???



Kedden a 39. hetet nagyon furcsán búcsúztatta Tomi. Az egész délutános ugrálás következménye estére az lett, hogy megfordult az egész gyerek, és a jobb bordám alatt csuklott a feje. Nagyon megijedtünk, és Ő is érezte, hogy ez nem jó neki sem, így egész este próbált visszaevickélni, én meg minden erőmmel segíteni, hol négykézláb, hol ülve, hol meg körkörös simogatással. 0:39-kor pedig elkezdett újból csuklani, és akkor már lennt volt a buksi. Nem tudom, hogy ennek a cirkusznak a következménye, de szerdától drasztikusan elmaradtak a fájások, csütörtökön a CTG-n ha egy komolyabb összehúzódás volt, akkor sokat mondok. Emellett megkaptam azt, ami eddig elkerült. Vizesedést a köbön. Még a sportcipőt is kínszenvedés felvenni, segítség nélkül pedig katasztrófa a művelet.

Este a névnapom alkalmából megkaptam az éves virágcsokor adagomat, és egy óriási meglepetést, méghozzá egy Hotel Chocolat szív alakú tábla csokit. A doboz mérete 30*30 cm, és a csoki súlya 650 gramm.



Pénteken nagybevásárlást csaptunk a sógornőmmel, és Tündérkével, aki már 7 hetes, és egy kisangyal. Emelgettem karton vizeket is, és tologattam egy púposan megrakott bevásárló kocsit, fájdogált is este, de semmi. Tegnap találkoztam egyik barátnőmmel, sétálgattunk kicsit, ma pedig a Vapianoban ettünk, és ma is sétálgattunk. Szóval nem hagyom, hogy őfelsége csak úgy kedvtelésből bennt ugrándozzon, valahogyan ki kell őt irányítani! Hétfőn megyünk újra orvoshoz, ahol a keringésünket ellenőrzik (?), és megmondják végre a tutit, amit nagyon várok már.

Kérek tippeket, hogy mikor fogok végre szülni!!! :D

8 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot, így utólag is! x3
    és sajnálom, de én nem tudom megjósolni mikor fogsz szülni =$

    VálaszTörlés
  2. Szerintem 30-án szombaton :) de majd kedden (ha addig nem tévedek) megtapizlak, és akkor talán pontosabban tippelek.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szerintem szerdán. Akkor van Angyalka névnap :-)Plusz ha jól tudom, most 28-ra vagy kiírva, előtte egy nappal éppen jó lesz.

    VálaszTörlés
  4. Terminus: Először 01.28-at írtak be a kiskönyvembe, de az aktuális hónapokkal számolva a gép 01.26-át dobta ki, viszont a legutóbbi mérések szerint 01.23-án már ki kellett volna löknie magát. Ma is csupa olyan számok jöttek ki, amik szerint már megszületett. :D

    VálaszTörlés
  5. szerintem 5.én fog jönni, mert már csakazértis szivatni akarja még a mamit egy darabig =D plusz anyukámnak is akkor van a szülinapja, és ő is ilyen nagyon késői gyerek volt =))))

    VálaszTörlés
  6. Nyuhuhuuu, mekkora a pocakod :3 Most tévedtem csak ide, de izgiiiii~~~ Én nem tippelek, mert az úgyis sose jó, de drukkolok nagyon, hogy minél hamarabb magadhoz ölelhesd a picit :)

    VálaszTörlés
  7. Jólvan, akkor tippelek :) 29-ét mondanám, mert amikor a dátumokon gondolkoztam, valahogy az tetszett meg, de az lehet, hogy túl korán már? Hát hajrá hozzá :3
    Azt nem mondom, hogy bírd ki hatodikáig, mert az a névnapom, bár vicces lenne együtt izgulni értetek a többi lolilánnyal :)))

    VálaszTörlés
  8. Február 1. :-) Jól érzi benn magát ez a Tomi fiú. :-)

    VálaszTörlés