2010. január 28., csütörtök

A csomagok hete / Lolita csomag japánból

Tegnap Nana felhívott, hogy akkor most itt a csomagunk japánból, felugrik az első buszra, és jön, hogy együtt (!) bontsuk ki. Úgy éreztem, hogy én vagyok a szegény leány a meséből, akihez jön a jóságos tündér, és varázspálcájával egyszercsak csudálatos hercegnővé varázsolja! Annyira nyomottul éreztem magam a reggeli vizsgálatok után, hogy szinte el se hittem, hogy ilyen fantasztikus dolog történhet velem még aznap.



Megjött Nana, és elkezdtük bontani a csomagot. Mondta, hogy bontsam, de én annyira izgultam, hogy inkább a fényképezést vállaltam be, ami nem egy profi meló, de remélem segítek nektek is kicsit elvarázsolódni! :)

Chocochip ruha masnival:















A háta nagyon rugalmas, ahogy látjátok, az anyaga fantasztikus, nagyon igényes darab! Kedvencem a masni hátuljára varrt kis Chocochip cookie cimke. :)







A Baby ruhának a hátulja valami elképesztő. Az is tetszik benne, hogy nem az a tipikus Baby fazon, ezt végre nem a gebe japán XS-es shoujo-kra készítették! Tehát az uszály egy megfelelően kerek popsival mutat a legjobban!! A képen (amellett, hogy nem profi kép) látható, hogy még a nap is simogatja az anyagát. :D






Végül egy kép a két ruháról és a szoknyámról előlről, és egy kép hátulról. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy áll majd nektek, igazán csinálhatnátok képeket a próbákról is!

















A szoknyáról, a szörmikéről, és a koordinációmról később írok, mert előtte mindent ki akarok vasalni, és úgy lefényképezni. Majd meglátjátok, milyen fantasztikus (cseresznyevirágzáskor a lolita piknikre szeretném felvenni), és tényleg Gigis! :D






5 megjegyzés:

  1. Juuuuuuj, annyira izgulok, hogy jó legyen rám a baby ruhácska *____* A "kerek popsi" megvan hozzá XD

    VálaszTörlés
  2. az a szoknya annyira de annyira szééép! O.o ♥ Gratuálok hozzá ^^ alíg várom a pikniket :Đ

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon gratulálok a babához ^___^ Majd ha lesz rá időd (bár ez lehet, hogy mér 2-3 év :D) akkor kérünk rólatok is fényképes beszámolót~~ :3

    VálaszTörlés