2010. január 25., hétfő

A flow, az remek!


A mai nap a meglepetések napja volt.

Kezdődött azzal, hogy a postásunk hajlandó volt felkapaszkodni az első emeletre, és be is csöngetett hozzánk, hogy jött csomagunk "HONG KONG-BÓL!" (ezt jó hangosan mondta, és közben meresztgette a szemeit). Eddig csak bedobta a papírost, hogy mehetünk a postára, mert nem voltunk otthon (természetesen otthon tartózkodtam többször is), de most feljött. Szerintem látni akarta, hogy miféle maffia van itt, akiknek mindenféle csomagok jönnek kínából. :D Ezután én is megkaptam az ELSŐ amerikai csomagomat (Tominak való ruhák voltak benne), amit egy ismerős vásárolt nekünk, de ez akkora sztori, hogy külön leírom. Sokáig viszont nem tudtam örülni az új szerzeményeknek, mert rohantam az orvoshoz.

13:15-re volt időpontom, és most éltem át először azt ezen a helyen, hogy 30 percet vártam, és mindenki bement előttem aki csak feljött a rendelőbe. 13:50-kor tettek fel CTG-re, erre a gyerekem, aki egész nap ugrándozott elfáradt, és bealudt, 20 perc után az asszisztens jó emberesen megfogta két kezével a hasamat, és jól megrázta Tomit, aki felébredt, és folytatta a borda ropogtató rugdosást, de a CTG jól sikerült. 14:40-kor végre bekerültem a dokihoz, aki ugyan már sietett, de azért rendesen megnézett, és megmért minket. A flow kitűnő, Tomi mért súlya 3363 gramm, a feje 338,61 mm, és akár február 6-ig ellubickolhat a hasamban ezekkel az adatokkal.... HÁT, TUDOD MIKOR!!!!
Minden esetre a naptári terminusom holnap lesz, (26-án) és ha nincsen semmi, akkor szerdán reggel megyek be Gyulához 8:15-re, és akkor is jól megnéz. :) Remélem úgy megnéz, hogy meg is szülök a héten.

1 megjegyzés: