2010. február 14., vasárnap

Boldog valentin napot!


Vasárnap van. Ez már a harmadik közös vasárnapunk a kis családdal. Apa nagyon hősiesen virrasztotta át az utóbbi két éjszakát, így nagy nehezen valentin nap alkalmából rábeszéltem, hogy menjen el edzeni, kikapcsolódni kicsit, Tomi éppen elaludt, Én is szándékoztam 1,5-2 órát aludni, szóval elment. 20 csöndes perc után megszólalt a sziréna. Még csak 2 órája evett, így mindent bevetettem, hogy esetleg visszaaludjon. 10 percbe került, mire rájöttem, nem lesz itt alvás. Mivel gyönyörűen sütött a nap kitettem az ágyunk közepére, és 20 kemény percig boldogítottam cumival, fényképezgettem, beszélgettem, Ő meg fél percig nézett, aztán ordított, cumizott, aztán megint nézett...


Így 2,5 órával az előző etetés után újból ettünk mint az őrültek, mintha soha nem ettünk volna. Szegény éhező gyerekem. Utánna kis tisztába tevés, és elővettem a pólyát, "no akkor mostmár elfáradtál" mondom én! A következő, kissé megvető tekintettel találtam szembe magam:








1 óráig altattuk magunkat Tomival.




Ezek után már csak Apára vártam, aki ígért nekem egy fíííínom Costa capuccinot koffeinmentes kávéval és extra vanília sziruppal, mert megérdemlem. Mikor megérkezett átadta a valentin napi ajándékunkat, Giginek, mert szép, és Apának, mert marcipán! :D Így nem is volt lelkiismeret furdalásom, hogy én nem vettem semmit (de ha Tomi is, és az időjárás is úgy látja, akkor majd elsétálunk az Allee-ba, és bepótoljuk az ünneplést). Lefényképeztem, valószínűleg estére meg is semmisül ez a gyönyörű rózsa, ezzel a cuki macikával. A kávé mellé pedig még egy croissant-t is kaptam, mire megírtam ezt a postot, el is fogyott! Mire átolvastam, amit írtam, el is indult a jótékony hatásuk. :)




Remélem mindenkinek hasonlóképpen kellemesen telt ez a nap!!!!

7 megjegyzés:

  1. Milyen gyönyörű kis pólyája van!~ Boldog Valentinnapot nektek!
    Én még nem találkoztam a szerelmesemmel ma, mert még nem ért rám :( Majd estefelé remélhetőleg!...

    VálaszTörlés
  2. Boldog Valentin napot nektek is! :3

    VálaszTörlés
  3. Remélem nem baj, hogy "jelöltem" a blogodat Gigi :) ♥
    http://mercyyke.blogspot.com/2010/02/kreativ-blogger.html

    VálaszTörlés
  4. A kis vulkáni engem néz. Az a tekintet büntet! :) Nem követtem el semmit, esküszöm!

    VálaszTörlés
  5. A kis vulkánid fekete haja kezd világosodni... megkockáztatom, hogy szőkül!!!! :D

    VálaszTörlés
  6. annyira kis édes ez a gyerek basszus MÁÁÁÁR <3
    alig várom hogy majd tutujgathassuk mi is =DDDD
    meg persze téged is minél hamarabb :))))) hiányolva vagy lolitalikról ^^

    VálaszTörlés