2010. február 23., kedd

Jön a tavasz: "lábakat elő!"


Elég ritkán történik meg nálunk, hogy az első délelőtti periódusban sikerül Tomit elaltatni. Gyors reggelizés után rögtön leültem kicsit felfrissülni, számítógépezni. :D

Indexet mindig megnézem, hátha van valami érdekes a porontyon, de most egy más jellegű "cikken" akadt meg a szemem: a címe Lábakat elő! Rögtön az első képen egy wolford harisnya volt, ez itt, ami nekem is iszonyatosan tetszik. A 39 eurós ára már annyira azért nem. Persze ez itthon mégtöbb az üzletekben, de mint többszörös Wolford tulajdonos azért kijelenthetem, hogy megéri az árát, és egy-két gyönyörű darab azért szinte kötelező egy harisnya imádó szekrényében.


Múlt héten feltöltötték a Calzedonia honlapját is, és pénteken az üzletben is volt pár kiszemelt darab. Ezt a farmer jellegű macskanadrágot vettem, hiszen ebben az évben nem lesz alkalmam csinos harisnyában mászkálni, de annál többet fogok sétálni, guggolni, rohangálni, amire ez tökéletesen megfelel.



A másik célom a Calzedoniában az volt, hogy "loliable" térdzoknit találjak, persze epres nem volt, de megvetem ezt a fekete, pillangósat, amit használni is szeretnék a sütis szoknyámhoz.

1 megjegyzés:

  1. Az a wolford harisnya egy álom *___* Egyszer majd szeretnék énis, csak még soha nem voltam hajlandó ennyi pénzt áldozni rá, néha a calzedoniára is sajnálom, pedig az egy hordás után ki is lyukad XD Bár lehet, hogy ez azért van, mert béna vagyok :D

    Amúgy nem emlékszem az álomra, csak arra, hogy valami buszmegállóban voltunk :D

    VálaszTörlés