2010. március 30., kedd

Álom kombóm


Most, hogy már a picikének is elég egy kapucnis pulóver a kabát helyett, én meg egy hosszú ujjú felsőben már sokszor meggyulladok, rájöttem, hogy itt az idő a tavaszi/nyári ruhák előszedésére, és a téli, vastag holmik elpakolására. Sok-sok fehér, és piros színű csodák, amiket nem nagyon hordtam tavaly a pocakom feszülése miatt, és most új ruhatárként robbannak az ölembe.

Nana megemlítette, hogy van egy új cseresznyés print, ami illene hozzám, és a mai napon megnéztem. Gyönyörű, tökéletes nyári darab, és full fehér kiegészítőkkel majdnem Shiro lolinak érezhetem magam, de mégsem mennyasszony lolinak... :D

Megtaláltam az álom nyári ruhámhoz a megfelelő cipőt, zoknit, blúzt, ernyőt, masnit, szóval szerelembe estem!!!! Hogy tetszik? :)

Cipő: Sweet Candy Shoes (fehérben, de rózsaszínben, és pirosban is csodás!)

Zokni: Strawberry and cherry Shirring over knee socks (fehérben)

Blúz: Heart Heart blouse (fehérben)

Ruha: Cherry Cherry Fallin'Cherry Ribbonetta JSK (M-es)








Masni: Cherry Cherry Fallin'Cherry ribbon head bow








Ernyő (esőben, napsütésben): Petit ribbon short umbrella (fehér)








5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a jsk meg a masni is:)

    VálaszTörlés
  2. Ilyesmi ernyőt tudok kölcsönadni :) És ugyehogy ugye hogy ez a ruha mennyire te vagy? :)

    Amúgy figyelni kell Usagi Himénél, ő egy bennfentes lány a Babynél, és töredék áron (10-15 ezer yenek) lehet nála venni VADIÚJ printeket.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a ruha! *-* és tényleg, de tényleg olyan Gigis :)

    VálaszTörlés
  4. Te vagy a legcukibb a világon. Ezt tényleg nem tudom máshogy leírni ^^

    VálaszTörlés