2010. március 2., kedd

Jubileumi lolita találkozó



Lányok! Nagy gondom van! Vasárnap jubileumunk van, és nem tudom, mit vegyek fel! Ti is így vagytok ezzel? Ti mit vesztek fel?
Ami nekem eddig biztos, az a sweet fruit a la mode parfait szoknya (Feket alsószoknyát és bugyogót kapok kölcsönbe Nanától hozzá), és a képen látható Season offbrand blúz, no meg a Bodyline HB cipőm. Nem tudom melyik bolerót és zoknit vegyem fel! Végül is mehetne rózsaszín boleró és zokni is, mert a szoknyában van rózsaszín, de a fehér boleróval és fehér zoknival felvehetem a Nekohimétől kapott fejdíszt is, és az olyan egyben érzés lenne. A fekete zokni is illene a HB-hez, de nem tudom, hogy akkor melyik felsőt vegyem fel? Vagy ne vegyek fel bolerót?
Mercyyke! Valamelyik ruhámat fel szeretnéd venni? Ha Mercyyke nem szeretné egyik ruhámat sem, akkor szívesen kölcsönadom mind a rózsaszínűt (ami nemsokára Mercyyke tulajdona lesz), mind a fekete fehér Baby ruhámat (ami most Mercyykénél van kölcsönben, de vasárnap elhozza). Nagyon szívesen kölcsönadom, tényleg!!! Csak előbb Mercyykét kell megkérdezni, mit szeretne! :D
Elyon! Van egy macifüles Baby bonnet-em, ami olyan anyagból van mint a ruhád, ha szeretnéd, azt is kölcsönadom!!!!

14 megjegyzés:

  1. Jujj ha Mery-chan nem szeretné akkor én kölcsönkaphatom a fekete ruhát? *-* *bociszemekkel néz*

    VálaszTörlés
  2. Az előző kommentből kimaradt: én a fehér kiegészítőkre szavazok, hogy felvehesd a Nekohime féle headdresst. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a fehér bolerót vedd fel, és nem csak azért mert minden szentnek maga fele hajlik a keze. :)

    VálaszTörlés
  4. Juuuuuuuuj!! Igeeen! Szeretném kölcsönbe *___* De édes! Tökéletes! Megoldódott akkor, hogy mi lesz a fejemen, mert nem tudtam eldönteni *____*

    Én is a fehérre szavazok amúgy ;)

    VálaszTörlés
  5. Nem hiszem el, hogy nem küldte el...
    Szóval Mercyyke írd meg kérlek, hogy mikor tudnánk találkozni az Astorián ruhacserére! Yakaii, Te is! Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Oksi, fehér lesz, nem küldi el a kommenteket.. :(
    Elyon eljössz érte, vagy elvigyem vasárnap? Meg kell azért vasalgatni a szekrényben volt... :3

    VálaszTörlés
  7. Hmm... menjek át valamikor? Át tudok, ha neked úgy jobb, de végülis mindegy nekem ^_^

    VálaszTörlés
  8. Én a fehér boleró, fehér zoknira szavazok. Most az annyira szép lenne a fejdísszel együtt szerintem^^ Wáhh, jó lesz téged megismerni^^ meg a többieket is akiket még nem láttam. Am hozod a fiadat? olyan kis cuki hajasbaba:3

    VálaszTörlés
  9. Szerintem maradjon a fehér boleró fehér zoknival összeálítás :) mivel az dominál a szoknyán is a fekete mellett.
    Ezenkívül nagyon szépen köszönöm a felajánlást ^^ kölcsönkérni most nem kérnék, ha nem baj, elfogadtam Nekohime felajánlását, így cicaprintben megyek :3 ezenkívül vevő vagyok szinte bármilyen időpontkor történő találkozóra hogy odaadjam a feket ruhát :) avagy vissza. bár a csütörtök az egy picit húzós, de biztos meg lehet oldani :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem a péntek lenne a legjobb de a szombatot is be tudom vállalni esetleg időponttól függően :) Nagyon köszönöm <333

    VálaszTörlés
  11. Szerencsére mivel még egy talin sem voltam egyik "kedvenc" ruhámban sem, mivel most kaptam őket én majd a rózsaszín kottás BL JSK-ban megyek, fehér blúzzal, harisnyával, BL cipővel, epres tatyóval. ^^ Én is a fehér összeállításra szavazok, annyira szép. >.< S Tomi nagyon nagyon aranyos, ilyen szép babát talán még nem is láttam. :)

    VálaszTörlés
  12. Mercyyke!!! Péntek vagy szombat???? Össze tudjátok ketten hozni a találkozót?? Vigyem a rózsaszínű ruhát vasárnap (hamár nem azt veszed fel, akkor azzal én most nem rohangálnék)

    VálaszTörlés
  13. összehozzuk :) és nagyon szépen megköszönném, ha elhoznád vasárnap a rózsaszín csodát ^^ ♥
    Jajjj, olyan izgatott vagyok x3 ♥

    VálaszTörlés
  14. Így utólag is nagyon köszönöm a főkötőcskét ^____^

    VálaszTörlés