2010. március 11., csütörtök

Tavaszi havazás



Annak ellenére, hogy a kisfiam ma jó sokáig hagyott minket aludni, és egész nap mintababaként viselkedett, én nagyon nyomottnak, és betegnek éreztem magamat reggel. Fájt a fejem, a torkom, egyszerűen nyomi voltam. Fertőtlenítettem a torkom, és délutánra úgy ahogy helyre pofoztam magam. Aztán elolvastam a bejegyzéseket,és látom ám, hogy mindenki hasonlóképpen érzi ma magát. Hát mi történt?


Tomi este 10-től 4:41-ig aludt, után
na pedig 8:00-ig, és reggel óriási mosolyokkal próbált felvidítani, és rávenni engem, hogy nyomogassam még az Ő pandáját, hogy csipogjon, mert az nagyon vicces. Remélem nektek is
jobb lesz a kedvetek egy kicsit a picike mosolyától:


7 megjegyzés:

  1. Úristen, de aranyos! Azt hiszem ez a kép a napom fénypontja. Énis beállok a sorba, akik NEM szavazzák meg a mai napot legjobb napnak az évben. Pánikrohamom volt délután és összeestem, és azóta is használhatatlan vagyok, és folyton csak sírnék. Éjjjjen a tavasz!

    VálaszTörlés
  2. Cukorborsó!

    (Én most kezdem így érezni magam, bár hajnali kelésemnél sem ismertem ám magamra. LOL!)

    VálaszTörlés
  3. Most hogy már tud mosolyogni, egyre kevésbé rémületes.

    VálaszTörlés
  4. Ez a mosoly a fény a napom sötét alagútjának végén :) ♥

    VálaszTörlés
  5. Váá, jesszusom, de aranyos! Tényleg egy cukorborsó!
    Nekem sem volt jó napom tegnap, de ez egy picit feljebb dobta a mai napom hangulatát is. Olyan aranyos!

    VálaszTörlés