2010. március 1., hétfő

Tomi, aki rögtön két hónapos lesz, de egy sosem!


Vicces hónap ez a február. Pár napja nagy dilemma előtt álltam: Mikor lesz egy hónapos Tomi? 28-án nem, mert az túl korán lenne, 1-én pedig túl későn. Hm? Az én fiam rögtön két hónapos lesz!! Micsoda csoda már ez!
Szombaton 4 hetes lett a kisfiunk (legalább a szombatok nem hiányoznak semelyik hétből...), és ajándékba kapott egy etetőszéket, amit előre nem tervezett módon újonnan vettünk. Elég sok etetőszéket megnéztünk már korábban a brendonban, illetve kerestem bizonyos modelleket a vaterán. A Chicco Polly Magic-ben az a plusz extra, hogy már újszülött kortól használható mint pihenőszék ( a képen nem látható az extra betét, csak a Tomi alatt), és szerencsénkre le volt értékelve. Míg beugrottam a Costába forrócsokiért, és az Emberem várt ránk, egy Anyuka rálepett, hogy mennyiért vette a széket, és elkezdte magyarázni, hogy nekik egy korábbi verzió van, és milyen jó, hogy ebben van plusz újszülött betét (mintha nem tudta volna...). Nekünk azért is jó, mert a kisfiam egy 3 órás ciklus keretein belül jó ha 1 órát alszik, de ez általában csak 40 perc, amíg én éppen összeszedem magam. Ez azt jelenti, hogy 25 perces etetés, és 5 perces pelenka csere mellett ez legjobb esetben is 1,5 óra jut nyavalygásra, unatkozásra, sirdogálásra. Ekkor beteszem ebbe a pihenőszékbe, és így mindig ott pöntyöghet mellettem.

Szombaton este Nanával és Nekohimével elmenttünk egy Kínai újév ünnepségre, és a csoda pihenőszék segítségével Tomi gyönyörűszépen megvacsorázott cumiból, és én is büszke voltam magamra, mert csak egy sms-t írtam, és csak egyszer telefonáltam haza, hogy minden rendben van-e... :D

A múlt héten minden nap elmentünk sétálni (babakocsival vagy kenguruban), és vendégeink is voltak, a legfontosabb találkozás az unokatesóval volt, Tomi egy ízben be is kapta Tündérke öklét, és jól megkóstolta, az örök szeretet ezennel megköttetett! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése