2010. április 6., kedd

2010-es tojás készítés: tojásrácsok!


Mit csinál az anyuka húsvétkor, amikor egy két hónapos gyerek csüng rajta egész nap? Este, 10-kor lefekteti csemetéjét, és éjfélig tojást gyárt szombat este is, és vasárnap este is, hogy legyen a locsolkodóknak hétfőn.
És mi esik a legrosszabbul? Az ha valaki, akinek szintén készített tojást el se jön.
Szerencsére csak egy tojásomnak nem lett gazdája, a többiek szépen meglocsoltak, és értékelték is a 2010-es tojásdivatomat: a tojásrácsot rózsával.
Természetesen fimo-ból és cernit-ből készítettem (mindkettő süthető gyurma márka), a következő képpen: kifújt tojásra ráépítem a rácsot, ezután kisütöm 15 percig a legalacsonyabb hőfokon. Miután kihült, késsel, szemöldök csipesszel, körömágy kaparóval, és egyéb otthon található eszközökkel kitöröm a tojást, és a rácsot teljesen megtisztítom. Ezután a rózsákat, leveleket, és egyéb díszítő elemeket rápakolom, majd újból beteszem a sütőbe, nagyon alacsony hőfokra, 15 percre, de folyamatosan ellenőrizni kell, mivel a rácsot már nem tartja semmi, és könnyen összeomolhat az egész. :)
Miután kihültek a tojások, lelakkozom (először az egyik felét, az szárad 20 percig, majd a másik felét)
A sógorom vasárnap elvitte az övét, az sajnos nincs a képen, az bézs alapon bordó rózsás volt.
Remélem jól teltek az ünnepek! Ti készítettetek tojásokat a locsolkodóknak?




9 megjegyzés:

  1. Hú de gyönyörűek!!!! Nagyon ügyi vagy! És micsoda meló ezt megcsinálni...

    VálaszTörlés
  2. Nekünk is ilyenek lógnak itthon az Aranyeső ágakon *___* Csak ezek sokkal szebbek a kis rózsákkal! Gyönyörű!!
    Ne legyél bánatos, engem még Márk se locsolt meg, és a nővérem párja se, pedig ő is ittvolt. Apa volt az egyedüli, aki vette a fáradtságot :S Ő viszont a maga módján természetesen: reggel berontott, és összevissza fröcskölt vízzel XDDD

    VálaszTörlés
  3. Úúúúúúú nem semmi! Meegkapod a Kreatív Kitüntetést By Nekohime. XD Nálunk nem volt nagy locsolkodás, úh. nem is készültem, de Ely matricáiból majd csinálok vmi nagyon szépet. ^^

    VálaszTörlés
  4. Nekohime: Wííí, majd muti, kíváncsi vagyok, hogy működik az az izé! ^___^ És a kis képed nekedis a rajzom! A rajzaim is világuralomra törnek :DDD Sakura rajza is kész, csak ki kéne színezni, de most muszáj sulisat csinálnom, mert el leszek verve holnap XD ...meg persze a design ^^ Azt se felejtettem ám el :D

    VálaszTörlés
  5. Ezek nagyon édesek:) Nálunk csak Usakumya tojások vannak meg csokitojás ^_^

    VálaszTörlés
  6. Ezek nagyon szépek. *_* Nagyon ügyi vagy! ^^ Én festettem tojásokat (metálszínűeket XD), s négyen meg is locsoltak, szóval azt hiszem sikeres húsvétom volt. :3

    VálaszTörlés
  7. Wow, nagyon tetszik a 2010-es évi tojásdivat :D kíváncsi vagyok jövőre mit találsz ki^^ gyönyörűek.
    Én se tojást nem csináltam, mert tudtam h idén is locsoló nélkül maradok. Kedves hölgyeim és Lolijaim, Pálma el fog hervadni.
    Egyébként egy fa el tud hervadni?

    VálaszTörlés
  8. Kiszáradni tud ^^''' De azért inkább ne :3

    Gigi, veled álmodtam tegnap éjjel. Tihanyban voltunk (ott van nyaralónk) és én valami színdarabban szerepeltem, te meg néző voltál. Valaki fellökött az előadás alatt, és lehorzsoltam a combomat (ami életszerű volt, mert tegnap Pálma rámuszította Nekohime cicáit :PPP és ezért tényleg sebes a lábam :D) de neked azért tetszett a darab, utólag mondtad, és aztán elmentünk sétálni az Apátsághoz ketten :D Semmi értelme, nemtudom hogy jött :DDD SMSben akartam megírni, csak aztán a 2.-nál rájöttem, hogy ez így túl hosszú lesz XD

    VálaszTörlés
  9. :D
    Ez cuki álom! Remélem jó idő volt álmodban... :D

    VálaszTörlés