2010. április 24., szombat

Egy igazán lolis nap meglepetéssel




Nagyon jó volt ez a nap. Igazából hulla fáradt vagyok, és már csak az lebeg a szemem előtt, hogy miután megfürdetjük Tomit, és eszik, azután én is mély álomba zuhanhassak. Csakhogy ma megérkezett a csomagom japánból, ezért nem tűr halasztást ez a poszt. :D
Múlt héten adta fel Nicole a csomagot, de a hét elején megrekedt Tokyoban, a csodás vulkán böfögés miatt, és a tervezett hét elejei érkezés helyett ma kaptam egy SMS-t délben, miközben Vácon sétálgattunk, hogy megjött. MIÉRT PONT SZOMBATON DÉLBEN???? MIÉRT NEM PÉNTEKEN??? Mindegy, minden esetre 16-ai lolimeeten majd felveszem őket a fekete karamimmal (terveim szerint). A csomag tartalma a következő: 2 IW és 2 Baby zokni, 1 Baby szivecskés blúz és 1 IW macikás (TOP 10-es) táska. Egy IW zokni hiányzik a képről, mivel az meglepetés ajándék, és nem akarom lelőni teljesen...a meglepetést... :D
Ezen kívül egy nagyon kedves levél volt mellékelve, amit megosztok veletek. Nagyon jól esett, és arra gondoltam, hogy mostmár tényleg lehetne nevünk! Komolyan, már igazi társaság vagyunk, egy évesek vagyunk, és nincs nevünk!!!
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy a Mestercukrász Úr ír-e emailt, mert szeretném tőle elkérni az új sütik képeit, hogy tudjak nektek ékszereket készíteni... aki lemaradt vácról, az tényleg sajnálhatja, mert csodálatosan finomak voltak a sütik, és nagyon jól éreztük magunkat! Legalábbis én... :D

7 megjegyzés:

  1. Minden különösen gyönyörű, a táska nagyon szép így fotóról (sokkal szebb, mint a hivatalos képeken!) a blúz gyönyörű, és az epres zokni is, a másik kettő is valami álom! :) Remek lezárása volt egy ilyen klassz napnak :)

    VálaszTörlés
  2. Úristenúristen, ha nem Tomi nyúlja le a táskádat, akkor én :DDD

    Nagyon jó nap volt ez a mai! ^___^ Én is perceken belül elmegyek aludni...

    Névnek: Elitista Loliták Intézménye és akkor ELI :DDD Nem gondoltam ám komolyan, mielőtt valaki úgy gondolná :D

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó ez a csomag:) Örülök, hogy megérkezett:)

    VálaszTörlés
  4. Juuuj ezek mind nagyon szépek, és büszke lehetsz magadra, hogy sikerült kipipálni egy pontot a top 10-es listádon!

    Név: hiszn nekünk már van nevünk, mi vgyunk a "hagyomány örző nőegylet" XD (sak vicc volt ám)

    VálaszTörlés
  5. Awwww, de szépek! *_*
    Én is dolgozom a listámon :D hihii

    A nevünk meg lehetne Viktoriánus Tea Klub XD

    VálaszTörlés
  6. VTK, egész jó :D Még angolul a VTC se rossz :D

    VálaszTörlés
  7. Aww micsoda csomag *-*

    A fekete karamit pedig beszéljük meg, hogy mikor adjam vissza~ Szívesen elvinném tisztítóba, de tudom, hogy sok mindenre allergiás vagy, ezért nem tudom, hogy mit is kéne vele csinálni, mert kimosni azért szeretném... Szóval beszéljük meg. :)

    Névnek pedig a Viktoriánus Tea Klub az nagyon édes... :D Meg az ELI is jó, de nem hiszem, hogy akkor túl sok újonc akarna majd jönni. :D

    VálaszTörlés