2010. április 13., kedd

Első Casual Lolita Outfit

Szombaton cseresznye virágzás alkalmából Lolita piknik lesz, ahova viszem magammal Tomit is, és össze fogunk öltözni. Ő bézs világos kékben lesz, én pedig bézs rózsaszínben. Nanától erre az alkalomra kölcsön kaptam a rózsás Baby szoknyáját, ami annyira megtetszett, hogy a pénteki szülinapozásra is ebben megyek. Életem első casual lolita koordinációját próbálom összepakolni. A képről hiányzik a harisnya, ami valószínűleg testszínű lesz.
Táska és pénztárca: Furla
Poncsó és rózsaszín felső: Jackpot
Bross (a poncsó összefogásához): MarcCain
Hajpánt: H&M
Cipő: Salvatore Ferragamo
Szoknya: BTSSB
Hogy tetszik? Mit változtassak rajta?

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon édes:) És örülök, hogy összeöltöztök ^_^

    VálaszTörlés
  2. úristen az a cipő az valami gyönyörűség *__*

    Alig várom már hogy meggyurmázzam a Tomit <3 kis hercegfiú, szerintem nagy sikere lesz a társaságban :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez egy nagyon jó kordi így! :) Gondolkozom én is a rózsaszínen, de majd kiderül péntekig. :)

    VálaszTörlés