2010. április 13., kedd

Ichigo Tápióka Mauí kitűzője

Kedves Ichigo!

Miután írtad, hogy blúzra szúrod a kitűzőt, úgy döntöttem, hogy a blúz legkisebb sérülése érdekében kicsi szerelékre készítem a desszertet. Először a TM-t készítettem el, és ha lesz még időm a többiek ékszerei után, akkor kapsz mégegyet. :)

A pohár menta színű lett, és a bogyókat swarovskival imitáltam, amik ugyan kívül vannak, de nagyon látványosak. A virágod is piros lett, amire szintén ragasztottam swarovskit, a fényképen lehet durvának tűnik, de élőben hidd el, nagyon odavaló. :D Ezek a képek a lakkozás előtti képek, mert ha nem tetszik (ezt kérlek jelezd!), akkor kezdem előről az egészet! :D


Lányok! Kérlek "fikázzatok" az épülésem érdekében! :D

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon ötletes lett oldalt a sok kicsi swarowski, és tetszenek belül a golyók is. talán a virág picit nagy az edényhez képest (tudom, a fotón is az), meg szerintem a virágon lévőkristályok helyett csinos lenne a a szirmokra applikálni egy keskeny háromszög formájú, elütő csíkot, ami kifelé keskenyedik, és esetleg a virág közepébe, bibe gyanánt egy nagyon más színű swarowski követ, pl. sárgát tennék. De ez én vagyok :D :D (Remélem, építő voltam.)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik :) az oldalán tényleg ötletesek a kis kövek :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem cuki és nagyon ötletes. :) Nekem nagyon tetszik. :) Máris beleszerettem. :) Köszönöm szépen! *_*

    VálaszTörlés