2010. április 15., csütörtök

A leghosszabb nevű print, ami kimaradt...世界で一番愛らしい犬と世界一番おいしそうないちごフラッペ柄カフェエプロン付き

Elég sokat ültem a Top10-em megírásán. Rengeteg lány ruháját megnéztem a Pupén, főleg szoknyákat, de JSK-kat és OP-ket is néztem (kevesebb sikerrel), majd a print-ekre rágugliztam. Te jó ég, ezt a mondatot egy évvel ezelőtt meg se értetem volna.. :D
Van egy print, aminek az a neve, ami a felső címben van. Nem tudom miért, de ide nem tudom beírni... :D
Rövidítve a legcukibb kiskutyás print. Amikor Nanával beszéltem róla, azt mondta, hogy a 2008-as év előtti szoknyák iszonyúan kicsik derékban, és nincs bennük gumi, csak a Karamikban, és ennyi elég is volt. Nagyon szeretem a cuki kiskutyás printeket, nem hiába környékeztem meg Sakurát az Ő kiskutyái miatt. :D Egy szó mint száz, nem került be a szoknya a Top10-be, helyette nyitva hagytam egy lehetőséget, de akkor is tetszik!

Aztán ma jött egy e-mail, hogy van fönnt mbok-on egy ruha, ami biztos jó lenne rám, mert gumis a háta. Egy bökkenő van, hogy világos kék, és Nana múltkor kijelentette, hogy nem az én színem a kék. Itt a dilemmám: itt van egy álomprint, ami éppen lemaradt a Top10-ről, egy olyan tényező miatt (méret), ami ebben a ruhában nem gond. Ami gond, hogy kék, ami az én egyik kedvenc színem amúgy.
Kérdésem: Mit tegyek? Gigis ez a JSK? Licitáljak rá?
Segítsetek!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon cuki ez a ruha, és illene hozzád. :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is illene hozzád O_O El tudlak képzelni kékben :) Nem egy OTT sweet koordinációval,hanem valami egyszerűbb és letisztultabb összeállításban :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem aranyos a kék... nekem mindig azt mondják, hogy mivel nagyon sápadt vagyok, nekem nem áll jól a világoskék. De neked biztos jól állna.

    Mondjuk az is igaz, hogy köztudottan gyengém a fekete rózsaszín kombó és a fekete nagyon édes belőle.

    VálaszTörlés
  4. A feketével egy bajom van: túl látványos rajta az a csipketerítő, és eltereli a figyelmet. Ahogy Enshu is írta, én is el tudnám rajtad képzelni a kéket valami nagyon letisztult kordinációval.

    VálaszTörlés