2010. április 28., szerda

OMG! Moominos bugyogó!

Egy finn lolita, Sandra blogjában találtam rá erre a csodálatos Moomin mintájú bugyogóra. Írtam is a lánynak, hogy tud-e nekem segíteni venni egyet, nagyon remélem hogy válaszol... Úúúúgy szeretnék egy rózsaszínű Moominos bugyogót! :D
Rendeztek tavaly egy olyan teadélutánt, amikor mindenki elhozta az eladásra szánt ruháját, loliable kiegészítőjét, Nana már írt hasonlót korábban, de mi lenne, ha a Gólemben tartanánk egyszer egy ilyen lolita second hand meetet? Ti mit szóltok ehhez?
Én például sütis ékszerekkel készülnék!

5 megjegyzés:

  1. Kiskoromban szerettem ezt a sorozatot. De már alig emlékszem rá ^_^

    VálaszTörlés
  2. Az a vásárlós meet olyan jó lenne... *-*

    VálaszTörlés
  3. yay nagyon édes vagy^^
    még nemtudom igazán reménykedem hogy elsz időm varni...de most összedobtam egy fekete fehér szettet (fentvan pupén)..de nemtudom mi lesz a dress code...
    de nagyon köszönöm télleg drága vagy^^

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon köszönöm a bejegyzésed Gigi nagyon jól esett T________T

    tényleg úgyérzem ,hogy adnom kell ennek még esélyt, mert itt tényleg boldogabb lehetek...

    és lehet hogy anyagilag nem mindent engedhetek meg magamnak de megteszek mindent ami tőlem telik, hogy lolis legyek!

    VálaszTörlés
  5. Jaj én is nagyon örülnék egy ilyen adok, veszek meetnek, mert van 1-2 eladó kiegészítőm. Yakaii blogján fennt is vannak ;)

    VálaszTörlés