2010. április 12., hétfő

Váci meglepetés






Akkor felsorolnám, hogy kinek milyen kérése van, amit eddig tudok, és kérlek kommentben írjátok le, ha valamit nem jó...


Úgy gondolkozzatok, hogy lehetőleg a koordinációtokhoz passzoljon a süti ékszer! :D


Sakura: milyen szerelékkel kéred? - Créme Brulée-t kértél, pink égetett cukorral a tetején.


Elyon: menta masni (?) - Cseresznyés kerttel.


Ichigo: bross (még nem tudom, hogy közepes, vagy nagy) - Tápióka Mauí és Bed of Roses.


Nekohime: bézs masni - Tápióka Mauí.


Lia: fekete masni (szóval a masni szürkés, ahogyan a képen is látod, de vettem ezt a fekete flitteres pillangós masnit, ami fekete, kérlek írd meg, hogy melyiket szeretnéd) - Bed of Roses.



Yume: (ha shiro Loli leszel, akkor a fekete masni nem lesz rossz? Írd meg kérlek melyik masni legyen, ebből a flitteres pillangósból van fehér, de azon a flitterek gyöngyház fényűek) - Bed of Roses.

Sizuka: lógós fülbevaló (az jó, amelyik a képen van?) - Bed of Roses.


Nanaberu: gyűrű - Dimanond (swarovskival a tetején).


Nana! Ichigot kétszer írtad fel a blogodban, vagy jön valaki más Ichigo is? :D (mert akkor neki is készítek ékszert... :D)







11 megjegyzés:

  1. Javítottam a dolgot :) És ez a süti nekem egyre jobban tetszik :D :D

    VálaszTörlés
  2. Wíííííí *____* Annyira szépek!
    Az a nagy dilemmám, hogy a Rose Melody ruhámban szeretnék menni és ahhoz egyáltalán nem passzolnak a sütis dolgok :( Azért szeretném a menta masnira, mert az akkor máshoz jó lenne, most is tervben van egy menta szoknyácska varrása, találtam itthon hozzá szép anyagot is. De a Rose Melodyhoz fura lenne szerintem a süti, még ha fekete masnin, akkor is :S Gondoljam át akkor az egészet, és menjek másik ruhában, vagy mi legyen? Nemtudom :S

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem inkább közepes bross, az talán nem olyan nehéz, ha a blúzomra tűzőm. :)
    Valószínűleg a piros Alice-os szoknyámban leszek, fehér blúzzal, akkor lehetne a Tápióka Mauín a virág piros? :)
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm! >.< Már úgy várom! >.<

    VálaszTörlés
  4. Ely: és ha egy Amedei-t, vagy egy Meringue dom-ot kapnál vácra egy gyűrűn? a menta masnit meg később megbeszéljük, mi legyen rajta... :D
    Ichigo: Okés!

    VálaszTörlés
  5. Utóbbi tetszene gyűrűként (meringue dom), de semmi barnám nincs, azért nem akartam masninélkülit, meg a gyűrűk zavarnak, tudod, sokat rajzolok :S De nem akarok nagyon hálátlannak tűnni, szóval legyen, ahogy szerinted a legjobb :333

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Igen, a Bed of Roses-ra gondoltam:) Köszi szépen ,hogy megcsinálod!!!
    Sizuka

    VálaszTörlés
  7. Gigi, én gyűrűként kérem a Créme Brulée-t:)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Gigi igazad van, tényleg fehér masnival kellene, de nem feltétlenül a pillangóssal hanem a simával ha lehet ^^

    VálaszTörlés
  10. Az a vicces, hogy nem látom a megjegyzéseket... :D Most mit csináljak?

    VálaszTörlés
  11. Szia Gigi!
    Én egy olyan creme brulét kérek meglepetésként, légy szíves.

    (ui: amit mondtam péntek este a hajnalban csivitelő kismadarakról, az nem volt igaz, nem akarom lelőni őket v. felrobbantani az etetőjüket vagy akármi, csak tökre kivoltam)

    Momo-chan

    VálaszTörlés