2010. április 20., kedd

Váci sütemények: Nana, Nekohime, Elyon, Yume, Momo-chan, Sakura


Ma úgy érzem behoztam a lemaradásomat sütigyártásban. Az ok: Kim Sam Soon. :D
Már az ötödik résznél tartok, és nagyon tetszik ez a sorozat! Ugyan én csak gyurmából gyártok sütiket, de remélem a váci kirándulásotokat/kirándulásunkat épp úgy megédesíti mint a valódi sütemények.
Lássuk csak sorban:
Nekohime: az uralkodó szín a fehér és a piros, a bibéjében van egy piros swarovski, és a szírmai két fajta pirosból állnak, bár ez a fényképen nem annyira látszik. Gyöngyök vannak az edénykébe süllyesztve, és az egész meg van csavarva, mint az eredetinél, és néhány fehér swarovskit ide is ragasztottam. Fekete flitteres pillangó masnira függesztem fel őket.
Nana: a képen egyáltalán nem látszik, de a barna tészta felülete is érdes, és a barna krémbe is húztam vékony barázdákat. Ezt gyűrűre ragasztom fel.
Ely: Jó barna lett, ha szeretnéd tudok rá rakni kis piros swarovskit, csak hogy csillogjon, ezt is fekete flitteres pillangó masnira rakom fel.
Yume: A kép magáért beszél, remélem tetszik, nekem nagyon. :D Bézs masnira, vagy ahogy írtam, ha holnap vadászok fehéret, akkor arra lesz.
A Créme Brulée-k a képen még a sütés és lakkozás előtt állnak, mivel Momo nem írta mire kéri, így én gyűrűt csinálok neki is.
Sakura: rózsaszín krém, ahogy kérted, egy kicsit más dísz: barack, áfonya, málna, kiwi, csillaggyümölcs, citrom, bézs színű bogyókák, és speciális rózsaszínű angyalszárnyak.
Momo: csoki angyalszárnyak, csoki szív keksz, csillaggyümölcs, barack, áfonya, fél cseresznye, piros bogyókák, citrom.

Kérlek írjátok meg, ha tetszik, akkor szerelem (a szerelékre), ha nem, akkor mit csináljak másként, és újra kezdem. :D

11 megjegyzés:

  1. Hihetetlen vagy... :)
    És remélem már teljesen felgyógyultál! ^^

    VálaszTörlés
  2. AWWW ÚRISTEN ÚRISTEN!!!!
    (Ezt vedd úgy, hogy IMÁDOM!)

    VálaszTörlés
  3. Awwwwww~~~ *_____* Nagyon odavagyok értük, főleg a sajátomért *______* Ügyes vagy :333 Köszönjük!!

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű, már most imádom *-*

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlenül gyönyörűek lettek Ö.Ö

    VálaszTörlés
  6. Wáá, nagyon szépek! *-* Már alig várom, hogy láthassam őket élőben! ^^

    VálaszTörlés
  7. wá, wáá, olyan szépek, meg is jött az étvágyam tőlük :) ♥

    VálaszTörlés
  8. És a várva várt komment ^^ Nagyon cukor lett a Créme Brulée, köszönöm ^_^

    VálaszTörlés
  9. Annnyira imádom ^___^ Anyáéknak is nagyon tetszettek! Majd megy fel pupéra :DDD

    VálaszTörlés
  10. *_____________*
    valami gyönyörűségesen szépséges...
    énis vágynék ilyenre de inkább nem nyaggatlak, nem érdemlem ki nem voltam Vácon >____<

    VálaszTörlés