2010. május 29., szombat

Amikor az Univerzum meghallgatja a Lolitát

Se tegnap, se tegnap előtt nem gondoltam volna, hogy ma, fél 12-kor ennyire boldog, és izgatott leszek. Mint már korábban írtam, a fehér Angelic Pretty és a menta Merry Sweet megnyerése után kicsit pihentetem a loli gardrób építését. Természetesen amikor gmail közelébe kerülök, akkor Nana közelébe kerülök, és amikor Nana közelébe kerülök, akkor folyamatosan linkelünk egymásnak Mbok-ról, és YahooJapan-ról gyönyörűséges, olykor megszerezhetetlen (még használtan is!) ruhákat, kiegészítőket, táskákat. Táska fétisünk van szerintem mindkettőnknek. Én lolita táskákkal úgy álltam, hogy van a fekete Innocent World macika, és lesz a fehér heart AP. Nem is tudom, hogy ki mutatta először a másiknak ezt a Baby táskát, de kb. egyszerre néztük, írtuk egymásnak (milyen régen volt...), vagy én írtam, és Ő is mondta, hogy már nézte, szóval jól megbeszéltük, hogy rakunk rá 8000 yent, mert annyira gyönyörű, és még egyikünk se látott ilyet azelőtt.
Két órával az aukció lezárása előtt 3000 yenen állt. Szinte biztosan éreztem, hogy meglesz. Amikor megnéztem 8250 yenen lett eladva. Kiakadtam, úgy éreztem, hogy az Univerzum megbüntetett azért, mert túl sokat akartam. Kb hajnali 3-kor, mielőtt elaludtam, úgy döntöttem, hogy elengedem, és nem agyalok azon tovább, hogy mi lett volna, ha 9000 yent adok érte...
Reggel egész jól kialudtam magam, az első gondolatom Tomi volt, és nem a nyomasztó érzés, hogy nem lett meg ez a kicsit Channel beütéses (a kamélia miatt) álomtáska. Feljövök gmailre, Nana rámír, és OTT volt! ezer valahányszáz yenen állt, és annyiban különbözött az előző táskától, hogy aranyozott a csatja, és hosszabb a füle (ez még jobb is). Nem is hittük el. 4000 yenért AZONNAL elvihető volt. Nana szélsebesen intézkedett, én meg itt ültem a gép előtt remegő lábakkal, könnyes jobb szemmel (mert a balban nincs könnytermelés), és csak az Univerzum-samára gondoltam, hogy akkor az előző táska csak a próbatétel volt, hogy mennyire vagyok kapzsi, és valószínűleg átmentem ezen a lolita vizsgán, és lehetséges, hogy ez a jutalmam?
Elmentem reggelizni, mert nagyon idegesítettem saját magamat, le kellett nyugodnom, mire visszaértem, és frissítettem már megvették a táskát...
  MI VETTÜK MEG! NEKEM VETTE MEG A SHOPPING SERVICE!!!! UNIVERZUM KÖSZÖNÖM!!!!!!!!
Még mindig nem térek magamhoz. Fele annyiért, igazából potom pénzért enyém ez a táska, ami gyönyörű, elegáncsos, és rá van írva, hogy GIGI!  <3
Köszönöm Nana, nélküled ma nem lennék ilyen boldog!!!! Szeret!!!!! <3

16 megjegyzés:

  1. ÁÁ Gigi olyan jó olvasgatni a blogodat még mindig <3<3
    gratulálok a táskához ^^ <3

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörű a táska *-*
    Én meg most tűkön ülök, mert egy óra múlva jár le a gyönyörűséges fehér karami JSK-nak a licitje amire pályázok... Tövig rágom a körmöm még 2-ig xD

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a táskához. Tényleg gyönyörű!

    Yume, neked sok sikert a fehér karamhoz ^.^

    VálaszTörlés
  4. Yume! Küldj linket a fehér karamiróól!!!!! :D
    Köszönöm szépen, szerencsés vagyok, hogy ilyen áron megnyertem ezt a táskát! <3

    VálaszTörlés
  5. http://page18.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/w51031849
    Ő az ^^

    VálaszTörlés
  6. És mennyi a max licited? A kávéfoltot simán ki lehet szedni vanish szappannal... :D De szép! <3

    VálaszTörlés
  7. 8000 a max, annál többre most nem futja :D
    Kezdek félni, igazán lejárhatna már az idő...

    VálaszTörlés
  8. 6861!!!!!! :D
    Gratulálok!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  9. Igazán szép ez a fehér karami Yume!!! Remélem örülsz, én is itt izgultam!!! :D

    VálaszTörlés
  10. ÚRISTEN NEM HISZEM EL, AZ ENYÉM *-* OLYAN BOLDOG VAGYOK *-*

    Ma az Univerzum tényleg meghallgatja a lolitákat :D:D:D

    VálaszTörlés
  11. Yume, meglett, és még 8000 yenen belül! Gratula!!

    Gigi, neked is! :D

    VálaszTörlés
  12. Awwww dejó, látszik, hogy közeledik a nemzetközi lolitanap, Univerzum-sama nagyon strapálja magát, hogy mindenki boldog legyen :)

    Gigi, találtam ma egy nagyon helyes apró epres (ez de jól hangzik :D) anyagot, vettem belőle mintát neked, hátha tetszik (szerintem isteni lenne belőle az a ruha :)), majd elviszem, és jól megnézed :)

    VálaszTörlés
  13. Gigi, gratulálok a táskához, gyönyörű! Az univerzum már nekem is segített a múltkor:)

    VálaszTörlés
  14. wow de szép táska X___x ilyet feketében simán elfogadnék, ugyanis ősidők óta keresek hasonlót

    VálaszTörlés
  15. Nemrégiben még azt sem tudtam, hogy fehérben létezik ez a táska, de szerintem feketében is elképzelhető, úgy is nagyon szép lenne... :D

    VálaszTörlés