2010. május 24., hétfő

Baby legújabb

Ma a napi rutin alkalmából megnéztem a BTSSB japán honlapján a legújabb cuccokat, és az újabb adag Ribbon Heart Bag-eknél egy "új" színre lettem figyelmes: levendula. Én ezt a táskát ebben a színben még nem láttam. Viszont a Ribbon Basket Bag nagyon tetszik fehér masnival (a képen rózsaszínnel van).
A "reserve" oldalon pedig megtaláltam azt, amire az előző posztban azt mondtam, hogy esélytelen! SUGER ROSE CAKE szoknya, aminek a dereka full gumis, szóval 100 cm-es derékig is jó! Háhá! A nevét ne rontották volna el, bár szerintem ez nem az első eset a Babynél... :D
Minden esetre fehérben isteni!

2 megjegyzés:

  1. A Suger jobb mint Ponyinon a Stras :D

    VálaszTörlés
  2. A Suger Rose szerintem olyan, mint egy Memorial Cake replika, csak épp usakumyákkal.

    A lila táskát én is néztem, de miért szív alakú? :( Nem szeressem ezeket a fémfüles vackokat.

    A szalmatáska viszont iszonyúan cuki! :D

    VálaszTörlés