2010. május 19., szerda

Gigi lolita gardrób 1.

A hétvégén hazajött a rózsaszín macis, és a fekete karami JSK-m, és ebből az alkalomból sorbaállítottam az összes lolita burandomat. Itt nem szerepel semmi loliable cuccom, bár azok között is vannak nagyon jól koordinálható dolgok. Kezdjük jobbról balra, és fenntről lefelé. 3 db Bodyline alsószoknya: fekete, fehér, rózsaszín; 2 db Bodyline bugyogó: fehér, rózsaszín; 2 db Baby, the stars shine bright (továbbiakban Baby) boleró: fehér, rózsaszín; 4 db szoknya: Baby Fruit Parfait (csíkos), Baby Secret Cake (rózsaszín), Bodyline cuki kiskutyás (kék), Chocochip Cookie (bézs virágos); 2 fehér blúz: Baby Heart Heart változtatható ujjú, és AatP álló galléros, 3/4-es ujjú; 3 Baby JSK: Karami (fekete), Macis (rózsaszín), Cseri Cseri (fehér); 3 Bodyline tote bag; 1 Baby bársony kabátka; 2 Bodyline Heart Buckle cipő: rózsaszín, fekete; 1 Innocent World fekete macis táska, 8 db zokni: 1 Innocent World epres rózsás, 7 db Baby mindenféle; 2 Baby headdress (fehér megkötős, cseris); 2 Baby kitűzős masni (rózsaszín, cseris); 1 Baby macis bonnet.
Ami már az enyém, de egyelőre csak közeledik felénk: fehér Rose Jail JSK és zokni, piros boleró, Baby fehér cipő.
Amire most megy a licit, és nagyon reménykedek: menta Merry Sweet Castle szoknya, Angelic Pretty fehér szív alakú táska.

7 megjegyzés:

  1. Jajdejó! Megcsináltad a gardróbos postodat! ^^ Mind nagyon szép :3 Személyesen a macis a kedvencem, de a falling cherry is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Amikor elösször néztem rá a képre, hitetlenkedve néztem, hogy úristen, téli álmot aludtam, hogy lekéstem a nagyszerű történetéről egy-egy darabnak? Majd rájöttem, nem, nem késtem le, csak külön külön "kevesebbnek" tűnt, mint most, így, egymás mellé téve. Gratulálok, le a kalappal! :Đ ♥
    Bár, hogy őszinte legyek egy kicsit irigy vagyok arra a licitált Merry Sweet szoknyára, még ha menta, akkor is =$ de legyűröm :) mindenesetre drukkolok, hogy megnyerd a szivecskés táskával együtt :)
    Tényleg, és milyen a fehér baby cipő? Lehet már tudni róla valamit?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, és harmonikus gardrób, a loli gardróbok mintája lehetne :) Jók a színválasztások, jók az összeállítás. Remek gardróbépítő vagy! :D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én meg még csak most gondoltam bele, hogy mit fogok csinálni jövőre, hogy viszem magammal/nem viszem magammal/nem megyek egyáltalán ^^"""
    A fekete kabátkádat meg igazán felvehetnéd már valamikor, csak hogy most átvegyem Nana szerepét a nyaggatásban :D

    VálaszTörlés
  6. ^^

    Nekem is kéne egy gardrób posztot csinálni, csak nincs ilyen szekrényem amiben így állnak a vállfák, úh. mást kell kitalálnom. ^^

    Nagyon szép amúgy és te is követed a listádat. ^^

    VálaszTörlés
  7. Dejó dejó olyan jó ezeket a gardróbokat nézni annyira szép, olyan szépen válogatjátok össze a ruháitokat ^^

    VálaszTörlés