2010. május 17., hétfő

Ha Gigi Angelic Prettyt hordana...


Szóval dobálhatok én évekig hamut a fejemre, vagy egyszerűen csak leírom, hogy mit vennék fel, ha Angelic Pretty-t vennék. Mert ha egyszer hozzá adom a nevem egy AP listához, na akkor én már többet azt nem szidhatom semmilyen formában. Beleteszem a kötélhurokba a fejem:
Cipő: mindenki kedvence, a tea party cipő világos kékben.
Két cutsew-t találtam, amik a casual loli ruhatáramat erősítené (a második felsőn a csipke éppen olyan, mint a Baby bolerómé...), és el sem hiszem, de találtam egy szoknyát, ami 84 cm-es derékig is jó, és ebből a fehér szép rózsaszín csipkével.
Ezután jöjjenek a táskák, amikből van rózsaszín, fehér, mind tetszik, és szükségem is van fehér táskára konkrétan Eisenstadtba... :D
Milyenek? Valamelyik Gigis?







7 megjegyzés:

  1. Nekem a füles kézitáska nagyon tetszik, és kövezzenek meg érte, a csillagost is nagyon cukinak tartom, csak itthon a politikai felhangja miatt nem biztos, hogy felvenném. A rózsás szoknya meg imádnivaló, kisebb alsószoknyával, egy kicsit lágyabb eséssel nagyon szép lehet élőben is.
    Az AP felsők meg blúzok pedig legendásan szépek és jó anyagúak. És lila blúzok! :D Igen, igen, igen!
    Szeretem, hogy az AP-nél nagyobb a kiegészítők színválasztéka.

    VálaszTörlés
  2. Megmondom őszintén, hogy nagyon gondolkozom egy 2-3 napos júliusi párizsi úton...tudom, hogy Ti nem jönnétek, lehet, hogy jegyeket kellene vennem vacsi helyett?

    VálaszTörlés
  3. Nekem táskákból a két középső tetszik leginkább, de mindegyik cuki, passzolnának sok mindenhez. A cutsew-k közül sztem a második Gigisebb, és a szoknya is illene hozzád, a cipő meg egyértelmű. ^^

    VálaszTörlés
  4. A második cutsew gyönyörű *___* És Ponyin farkán is az a csipke van :3 Nekem a teaparti cipőcskék közül a kis kristályos fajta jobban tetszik, mert az tud ugyanígy is kinézni, meg át lehet máshova is rakni róla az első masnit. Táskából nekem a szivecskés tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a szoknyát én is nagyon szeretném, talán sárgában. :) A nyuszis táska pedig egyszerűen imádnivaló. *_* Én most az Angelic Pretty-től a Wonder Girl szettet szeretném nagyon. *_*

    VálaszTörlés
  6. Ez a szoknya nem egy kedvencem, bevallom, de fehérben még szépen is néz ki :) A tea Partycipő egy olyan "dolog", amivel kapcsolatban azt a kérdést kell feltenni: Ki NEM szereti? most komolyan :) És Nekohimével értek egyet, szerintem is a 2. cutsew A Gigisebb :) Táskák közül a szivecskés, avagy a nyuszis ^^

    VálaszTörlés
  7. A 2. cutsew a Gigisebb, és a táskák közül a kézitáska illene hozzád:)

    VálaszTörlés