2010. május 23., vasárnap

Jupííííí

A mai reggelem nagyon jól indult: Tomi majdnem 8-ig hagyott aludni (10-től), és amikor reggel ránéztem a Merry Sweet aukcióra, látom, hogy lejárt, és Én nyertem meg!!!!! Víííííííí! Íme a lolita szoknyáim utolsó darabja, amit tavaly csak Shinjukuban lehetett kapni, sehol máshol: a menta színű Merry Sweet Castle szoknya! :D A lolita gardrób építés szoknya részét ezennel felfüggesztem, már csak akkor veszek loli szoknyát, ha valami tényleg akkora deal, vagy esetleg nekem tervezték, és ott virít rajta, hogy GIGI! :D
Első pillantásra elég giccsesen néz ki, sok színnel, de láttam neten nagyon szép koordinációkat, fehér blúzzal, és rózsaszínű boleróval gyönyörű összhatást lehet kelteni. Azt gondoltam ki, hogy rózsaszínű bugyogóval és rózsaszínű alsószoknyával fogom hordani! <3 Vííííííííí!! :D
Hogy tetszik? Ti mivel koordinálnátok?

7 megjegyzés:

  1. Mery Sweet ügyben elég elfogult vagyok, ugyanis ez volt az első baby print, amire felsikoltottam, hogy úúúúúúú, kelllkelllkelllll~ :Đ ♥
    Koordinálni szerintem is rózsaszínnel és fehérrel lehetne :) és a rózsaszín boleród szerintem tökéletesen fog passzolni hozzá ^^ egyébként nem is hittem volna, hogy mintben is ilyen jól néz ki O.o"
    Gratula hozzá ^^ ♥

    VálaszTörlés
  2. Ez írtó cukiiiii~ Kissé furi mentában, de így is cuki^^

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon különleges mentában és számomra pont ezért gyönyörűséges, gratulálok, Gigi!

    VálaszTörlés
  4. awwwwwwww gyönyörű! nagyon tettszik nekem is a menta színű. És fehér blúzzal meg rózsaszín boleróval tényleg jól mutatna. Talán még menta stínű teaparti cipellőcskével <3 gratulálok hozzá^^

    VálaszTörlés
  5. Nekem volna egy merész kordinációs ötletem: halványlila, nem feltétlenül loli boleró - mondjuk a Wolford is talán illene hozzá. Engem a kis lila árvácskák ihletnek meg benne, szerintem a szoknya mintájának színei nagyon ütősek, és nagyon jól kordinálhatóak.

    Amit el tudok képzelni hozzá: rózsaszín blúz, sárga blúz (a Bodyline oldalán láttam egyet, és bár semmilyen sárga cuccom nincs, de rácsillant nagyon a szemem), lila boleróval; vagy fehér blúz rózsaszín boleróval, lila boleróval, és casual-esebb összeállításokhoz is szuper lehet!

    VálaszTörlés
  6. Én addig nem is gondolkoztam mentában, amíg meg nem láttam ezt a szoknyát. Egy menta cipőt venni "csak" egy szoknya kedvéért elég rizikós, mert nem biztos, hogy lesz más menta ruhám az életben, és akkor csak ehhez vehetem fel, és nem lesz kihasználva. Vehetnék hozzá lilát, de lila lolicuccom meg abszolút nincs, casualnak meg ott a Ferragamo-m, szóval nagy dilemma. :D
    Mekkora problémák, mi? :)

    VálaszTörlés