2010. május 31., hétfő

Második és utolsó sütibabáim

Ma naggyon későn keltünk, túl későn, pedig én is csak éjfélig tanultam, mégis 10:38-ig húztuk a lóbőrt a picikével együtt. (Ő ráadásul már este fél 10-kor aludt) Gondolkodtam is rajta, hogy most mennyire gáz lenne, ha valaki jönne, csöngetne, én meg nem tudnék ajtót nyitni tejpazarlás nélkül...
Mintha megéreztem volna, jött is a postás, hozott egy jóó nagy csomagot. Szerencsénkre már a Tomi is majdnem tele volt, így nem sipákolt, hogy otthagytam, és nekem is csak egy köntöst kellett magamra dobnom, minden egyéb védőfelszerelést mellőzve. :D (ez mekkora szóvicc lett)
Lényeg a lényeg megjöttek a sütibabák: a tropical treat-ből Sunny Lee, és a princess parfait-ból Rebecca Royal. Ezeknek a csomagolása igen megviselt volt. Biztos érte őket hő, napsugárzás, és porosak voltak (belül). Bontatlanul is megkeményedtek a kalap tartó gumik, és a hajuk is sprődebb lett, és az első babával ellentétben naggyon picikét érződik a trópusi gyümölcs illetve az eper illat (sajnos az olvadt doboz szaga egyelőre jobban dominál). A babák egyébként gyönyörűek, korukhoz képest tökéletesek, szóval a kollekcióm teljes! :D (bár bevallom őszintén, hogy a princess parfait-ból Bonnie Bride nagyon megtetszett így közelebbi kép alapján, de szerencsére nem nagyon lehet kapni, és most nem is akarok telhetetlenkedni)

5 megjegyzés:

  1. Awww de cukik! :) És különböző a méretük? Ezt nem is tudtam!

    VálaszTörlés
  2. wáhh :3 de cukorfalatkák!
    ovis koromban nálunk is nagy divat volt a süti baba. ^^ persze nekem sem volt :D

    VálaszTörlés
  3. Mondtam is a páromnak, hogy bárcsak visszamehetnék egy napra a 17 évvel ezelőtti énemhez ezekkel a babákkal, és együtt játszhatnék magammal. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon menő lennél (Y) :D Mindenki csak veled akarna játszani xD

    VálaszTörlés