2010. május 28., péntek

Megint lolitakarácsony

A tegnapi napunk igen eseménydúsan telt. Reggel Tomival megint sokáig aludtunk, majd etetés után bementünk a szobájába, és ekkor döbbentem rá, hogy akkora kupi van abban a szobában, hogy az már botrány. Letettem a szőnyegre a Praia takaróját, ráfektetetm Tomit, köré tettem pár játékok (bár mivel olyan lennt még nem volt, sok újdonságot kellett tanulmányoznia: például a kiságya rácsait más szögből stb.), és elkezdtem pakolászni. Aztán egyszer csak valaki finoman kopogtat, jött a kedves postás bácsi, aki hozott egy csomagot, Tomi új/használt vaterázott Carter's ruháival. Tomi mindegyiket megvizsgálta, jóváhagyta, és a rendrakás végén belekerültek a szennyestartójába.
Ezután mentünk a nagyszobába rendet rakni, mert vártuk délutánra a lányokat, és a porszívózás monoton hangjától bealudt a Tomi. :) A következő ciklusban elugrottunk az Allee-ba sütit venni a vendégeinknek, és tök jól jött ki, mert mire hazaértük pont beálmosodott,és simán le tudtam tenni aludni. Aztán megjött Nana és Nekohime, és míg vártunk Elyre Nana kipakolta az ágyra a csomagokat. Persze nem bírtunk magunkkal, és sokszor túl közelről nézegettük a csomagokat, visszamentem ötévesbe, és mindig csak picit lestem bele a HelloKittys zacsiba. Abban ugyanis ajándékok voltak Nanától nekünk. :D
Japánban a Lipton az IceTee-khez ilyen kis műanyag kanálkán csücsülő desszertet ad ajándékba, nyolc fajta van belőle, így mindnekinek jutott kettő. Percek alatt kinnt voltak a zacskóból a kanalak, és Nekohimével nagyon gyorsan kiválasztottuk a sütiket, az idő meg csak rohant, és Ely is megérkezett. Először kaptak egy kis szendvicset,és sütit, majd Tomi uzsonnája után nekikezdtünk a bontásnak. Elynek jött a Bodyline-tól egy rózsaszín HB és egy karácsonyi fülbevaló :), Nanának a fekete álomruhája (Heart Marble Chocolate and sugar coated cookies JSK), Nekohimének a Mother Goose JSK-ja hozzá való Headbow-val, Bodyline barna cipő, a Rose Jail csomagból pedig a bonnet lett az övé (ami gyönyörű!).
 Nekem a Rose Jail Babydoll fazonú JSK és a hozzá való zokni jött, illetve amit addig nem tudtam, csak sejtettem, de amikor megláttam már tudtam, hogy a piros/bordó Heart Marble JSK is engem választott... :D Most abban reménykedek, hogy a bordó boleróm jó lesz hozzá... kiváló őszi koordit lehet belőlük csinálni akkor. :D

6 megjegyzés:

  1. Woooah, de gyönyörűek :D Én közeli véleményt csak a mother goose-ról tudok mondani, de tudom h az összes ruha nagyon szép :3 Gigi, már őszre készülsz?:D örüljünk, h nyáriasodik az idő :D

    VálaszTörlés
  2. Tomi a háttérben hogy lesi Nekohimét a csomikkal! :D

    Awww, igen, őszi kordik. Nekohime meg szemezik a barna Heart Marble-lal. Mindhárman lehetünk majd tripletek is :D :D

    VálaszTörlés
  3. Engem meg kiközösítetek, és vudubabáztok :D Amúgy nekem a MotherGooseba sikerült totálisan beleszeretnem, eddigis tetszett nagyon a print, de Nekohimén annyira gyönyörű ez a ruha, hogy hű, teljesen odavagyok érte ^___^

    Szeretem a lolitakarácsonyt <3 Külön jó, hogy több is van belőle egy évben :DDD

    VálaszTörlés
  4. Nyár eleji karácsony... szép zsákmány :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos kisfiad vagy :) Olyan kis nyugodtnak tűnik.^^

    Csodásak azok a ruhák*.* Grat hozzájuk

    VálaszTörlés