2010. május 26., szerda

Mit vesz fel Tomi ha végre nyár lesz...

Persze ezt Één, mint a fia öltözködésére túl sokat odafigyelő anya ezt már tudom, csak az a nyavalyás meleg hiányzik!
Kezdjük a Chicco-val, ahol serényen gyűjtögetjük a pontokat. Tavaly nyitottak az Allee-ban, az első téli kollekciójukban rengeteg pasztel szín volt, de mivel nem mentek úgy a ruhák, idén tavasszal kifordultak a finom, visszafogott irányzatból, és naggyon színesek lettek. Én, aki mit sem sejtve, világoskék rövid ujjú bodyért tévedtem be, először sokkot kaptam, és azt mondtam, hogy één ezt nem adom rá a fiamra, aztán megláttam a kismajmos polót a piros nadrággal, és annyi volt.
Ehhez még a téli szezonból megmaradt hosszú zoknik közül válogattam, majd hetekkel későbbb megkapta Tomi ezt a halas együttest is. Mivel féltem, hogy még a nagy melegben is megfázhat a dereka, így vateráztam egy Carter's ujjatlan bodyt, ami ugyan széles, de legalább biztonságban lesz a dereka. A negyedik, nem hosszú szárú csíkos zoknit pedig a Benetton outletben vettük.

Persze visszatértem én a pasztel kékhez, ami nagyonjól  áll Tominak. Mielőtt kivonult volna a Steiff és a TucTuc a magyar piacról, még utoljára lementünk együtt betárazni a picikével, itt vettük a halacskás TucTuc pólót, a vékonyított Steiff ujjatlan bodyt, és a csíkos Steiff rövidnadrágot. A napellenzős sapikat még régebben vettem a H&M-ben, a szandit pedig a héten ugyanott. A világos Jacadi zokni is régi, azt akkor vettük, mikor megtudtuk, hogy Tomi fiú lesz. A 101 kiskutyás trikót, rövidgatyót és csíkos zoknit a Benetton outletben vettük (a zokni most Tomin volt, és levettem róla a fénykép erejéig, mire olyan hangosan kezdett sikkangatni, és örömében csapkodni a lábával, hogy Ő maga is megijedt a saját hangjától... :D) Szinte mindegyik ruha más méretű, mert lehet hogy most gebe a gyerek, de bármikor jöhet egy hízóbumm, és akkor tök jó lesz, hogy van dagi ruhánk is... :D Mottó: "Mindenre készülj fel Anyuka!"

2 megjegyzés:

  1. Még mindig a kékbarna(drapp) kombó a kedvencem :) Fura, hogy sose szerettem a barnát, de ezt a párosítást imádom a fiúkon :)

    VálaszTörlés