2010. május 12., szerda

Sale poszt


Ma Tomci kegyes volt hozzám, és fél 9-ig hagyott aludni (igaz, én 8-kor már nem bírtam az ágyban maradni), aztán elolvastam a sok olvadozós kommentet, :D. Mindenkinek vannak ilyen összezuhanós napjai.
Ma új nap van, és mivel én nem tudok egy random Angelic Pretty nyálazós posztot írni, ezért eladásra ajánlom fel az offwhite (világos bézs) alsószoknyámat 4.000 Ft-ért (lehet alkudni). Derékbősége: 60-90 cm, hossza: 36 cm.
Én a chocochip cookie szoknyámhoz használtam volna, de az a szoknya az átlag baby szoknyáknál jóval hosszabb, így hosszabb alsószoknyát vettem hozzá (45cm-et). Egy baby vagy bélés nélküli bodyline szoknyához kiváló!

1 megjegyzés:

  1. Hát majd ha lesz kedved/időd akkor csinálhatnál nekem vmi süti medált... cukrászként arra gerjedek h sütiket is hordjak :D

    VálaszTörlés