2010. május 31., hétfő

Szülinapi koordináció 1


Úgy döntöttem nem fogok titkot csinálni belőle (megelőzve a "Gigi kiközösít engem" szindrómát), tehát most le is írom: nekem ebben az évben kétszer lesz szülinapi ünnepelésem (mivel tavaly eléggé elmaradt), az egyik, amiről sokan tudtok, és jöttök is (remélem), szombaton lesz a Gólemben, a másik pedig pénteken este. Végiggondoltam, hogy mi is történt tavaly ilyenkor. Június 4-én dolgoztam, majd Nanáékkal találkoztam az Aztékban, ahol átadtam a párizsból hozott madzsettákat, Ő pedig a kis Blythe fiút (ami Tomi védőangyala lett), és azt hiszem akkor mondtam el, hogy terhes vagyok, és hogy egyébként szülinapom van, és a férjem elfelejtette, és kaptam egy Sissy bonbont. :D Aztán 5-én mentem orvoshoz, és akkor láttam Tomit először.

Szóval akkor idén hogy is lesz? Hát úgy, hogy pénteken majdnem egész nap játszom itthon a felelősségteljes anyát, majd kora este találkozom a legjobb barátaimmal (Nana, Nekohime, Elyon és az unokatesóm Sára), és elmegyünk egyet zabálni abba az étterembe, ahol simán kinyalják a fodros bugyogós popsinkat is: Lolitában étterembe! :D Rendelek oda egy picike tortát, ma egyeztettünk, és körtés csokitorta lesz. Ezt könnyebb volt megszervezni, mint a szombati zsúrt...
És jöjjön, amiben megyek este: Rose Jail JSK, Rose Jail zokni, Sweet Candy cipők, Furla kroko Greta táska, Pilot (turis) boleró, kiegészítők: Lipton one spoon, Furla gyöngyös nyaklánc, Misaki fülbevaló, Thomas Sabo gyűrű, H&M hajpánt.
MEG SZERETNÉM ERŐSÍTENI, HOGY EZ MOST NEM AZT JELENTI, HOGY A VTC TÖBBI LOLITA TAGJÁT NEM SZERETEM, DEHOGYISNEM, CSAK ANYAGILAG ÉN MOST ÍGY TUDTAM MEGSZERVEZNI, A SZOMBATI SZÜLINAPOZÁS ÉPPEN OLYAN FONTOS NEKEM MINT A PÉNTEKI!!!!

3 megjegyzés:

  1. Awwwww, annyira szép leszel, és nagyon szeretlek <3 Nemtudom miért, de ezt most muszáj volt leírnom, pedig egy ideje nem szeretem hangoztatni az ilyesmit, és ti mégis állandóan "kényszerítetek" rá :)

    VálaszTörlés
  2. Rose jail *_*
    Szép leszel,jó szórakozást nektek a péntekhez :)

    VálaszTörlés
  3. :'D Szakadtam a szövegen.
    Jó szórakozást!^^ Előre nem kívánok...:P

    Nagyon szép összeállítás, a zokni tetszik a legjobban >.<

    VálaszTörlés