2010. május 10., hétfő

Vasárnapi állatkertezés

Végre itthon, a megszokott kis pizsimben, a saját gépünk előtt (öcsém klaviatúrája
katasztrófális), Tomi az ágyában eszi a kezeit, míg én írok egy posztot. :D Vasárnap lesz VTC meet az állatkertben (én megrendeltem a jóidőt...), és felavatok egy-két új szerzeményt. Egy dologban viszont nem tudok dönteni: Melyik zoknimat vegyem fel?
Szoknya: Baby's Secret Cake Factory
Blúz: BTSSB Heart heart blouse
Táska: Innocent World
Cipő: Bodyline Heart Buckle
Zoknik: BTSSB fekete macaronos, fehér csipkés, rózsaszínű csipkés
Lányok segítsetek!

11 megjegyzés:

  1. Awwwwwww~~~~~ Annyira édes leszel *___* Fejeden mi lesz, vagy nem lesz? Én a fehér zoknira szavazok - a blúz miatt :) A cipőd úgyis fekete, az a táska párja, a zokni meg közel van a szoknyához, úgyhogy nem kell, hogy u.olyan színű legyen ^.^

    VálaszTörlés
  2. Én is a fehér csipkésre szavazooook! Csini leszel nagyon! <3

    VálaszTörlés
  3. Én a rózsaszín csipkésre szavazok, mert annak is fehér a csipkéje! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is a Rózsaszínre szavazok! ^_^

    VálaszTörlés
  5. Vagy a fehér, vagy a rózsaszín, nem tudok a kettő közül dönteni :)
    A secret cake factory egy annyira édes kis "print" :Đ a látványára mindig megkívánok egy kis sütit ^^" ♥

    VálaszTörlés
  6. Én is a rózsaszínre szavazok. Juj nagyon cuki leszel^^

    VálaszTörlés
  7. Thanks so much for the link! I'm Niki, from pupe! Your son is REALLY CUTEEEEEEEE!!!! Awww super adorable!!! I follow you ok? ^^ I can't read your language but I will coment if I can ^_^.

    VálaszTörlés
  8. O____________________O
    OMGOMG SuppperCUTEEE!!!

    Nagyon szééép összeállítás...
    én is a rózsaszínre szavazok :3

    jaj nagyon szép leszel... ^___^

    aztán ha nem lesz szép az idő vasárnap, tudjuk hogy kit keressünk :D

    VálaszTörlés
  9. Aww de édes koordi! *-*
    Először a feketére gondoltam, a cipő meg a táska miatt, de azt hiszem mégiscsak a fehérre szavazok. Vagyis fejdísztől függően, ha az rózsaszín akkor a zokni is legyen az. :)

    Amúgy nem nagyon jött nekünk össze ez az e-mail dolog, nem tudom megkaptad e a válaszomat... Viszont viszem (vagy Kriszchan viszi) szombaton a ruhákat~ ^^

    VálaszTörlés