2010. június 1., kedd

100. bejegyzés

Sokat gondolkoztam, hogy mivel ünnepeljem a 100. bejegyzésemet...
Úgy döntöttem, pár képpel, amikről mindig jó emlékek jutnak az eszembe. Itt van Nekohime szülinapján készült fotónk, ahol éppen meg tudok állni a Ferragamomban a kertben, szerintem egy nagyon jól sikerült szülinap volt. Ugyanekkor készült ez a bugyogós, alsószoknyás kép, amiről tudni kell, hogy Lolita nejlon harisnyát NEM vesz fel, de mivel ez a harisnyám annyira illett a szoknyához, így megbocsátást nyertem. :D Itt van a teázós kép, ami a váci hajókirándulás alkalmával készült, és ez egy részlet a képből, de az egész kép felrakására nincs jogosultságom. :) Végül de nemutolsó sorban az utolsó meeten készült kép hármunkról (bár legszívesebben négyeset raktam volna fel). Sajnos a csoportképeken elég nyamvadtan nézek ki, szóval vegyétek úgy hogy egy nagy csoport kép is itt van... :D

3 megjegyzés:

  1. gratula a 100. bejegyzéshez és aranyosak a képek :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem 1000. bejegyzésem volt a rendes régi-régi blogomon februárban, ez volt az:
    http://elyon.freeblog.hu/archives/2010/02/19/Nem_annyira_ertem_hogy_ez_miert_jo/

    Előtte a 999-ben volt egy ilyen mondat:
    "Ööö... ha valaki kíváncsi, előre bejelentem, hogy ne várjatok semmi extrát az 1000. bejegyzésemtől, valószínűleg mire legközelebb blogolni fogok, már el is felejtem, hogy az lesz XD" úgyhogy erről ennyit :DDD De a tiéd nagyon édes <3 Sok-sok közös képet méééég!~~~

    VálaszTörlés
  3. sZia Gigi, mivel megkaptam a Kreatív Blogger Díjat, így az egyiket neked szeretném adni. :) Remélem elfogadod.

    VálaszTörlés