2010. június 4., péntek

17 éves lettem! :D

Tegnap elég bonyolult napunk volt. Nekohime segítségével délután eljutottunk a Sugar! shop-ba, és estére vettem pár sütit, mert jöttek Emmáék, és kaptam egy csokor gyönyörűséges fehér tulipánt, amit beletettem az új vázámba (szintén a sógornőmtől kaptam). Csináltam vacsorát, a fiúk ittak Cider-t, a gyerekek cukik voltak, jól eltelt az este.
Délután a Sugar!-ban találkoztam Yonával, aki lehet hogy nem tud jönni szombaton, így ideadta a hűtőmágnest, amit nem kellett volna, de örülök neki! :D
Megígértem neki, hogy még nem bontom ki, de este nem bírtam magammal, és hosszú papíron keresztüli tapizás után véletlenül kibontottam. :D Naggyon cuki barika, és tiszta gumis, szóval majd lejjebb kerül a hűtőn, hogy a Tomi tudja rakosgatni! :D Köszönöm Yona!!!! <3
Már úúúgy várom az estét, és a holnapot is! <3 LUCKY!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése