2010. június 28., hétfő

Excuse me mr! No.1 'Gigi rajzol...'

A mini képregényeimhez annyit fűznék hozzá, hogy általános iskolában tanultam utoljára rajzolni, csupán hobbi, tudom, hogy benga, szóval nem kell fikázni, ha nem találjátok még viccesnek sem, kérlek csak  símán lapozzatok el!
Köszönöm.

Gigi: Rosa san elkészült a közös rajzunk!!!!
Rose: Muti MIICSODAAA??? Mi ez a szörnyű babarózsaszín latex cucc rajtam????
G: Arra gondoltam, hogy jól állna neked ez a szín, és a boltban nem volt fekete filc, és csak 3 hét múlva lesz...
R: ...és a hajam, meg a szemem miért lett zsürke??
G: Mert a blogodon csak fekete fehér képet találtam, és mivel nem volt feketém, maradt a szürke!!!
G: Hát nem lettél gyönyörű S/M loli??? <3
R: Halááál !
( A rolóra az van írva, hogy: ez egy roló!)
G: Mit csinálsz most?
R: Mindjárt meglátod...
Utoszó: Itt fekete négyzetnek kellene lennie de mivel nincs, ezért.....
Konkrétan este 11 és hajnali 1 között firkáltam, és egyszerűen lefényképeztem. Ilyen barkács képregényt ritkán látni, jól nézzétek meg! :D
Jó éjt!

7 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett ^^. Kiváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Rose san, a szadomazo loli? :D Ő egy létező személy? :D

    (Nana körbenéz rózsaszín latexcuccért.)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik! ^^ Aranyos! ^^

    VálaszTörlés
  4. Awwww szerintem is nagyon édesek, és meg is lepődtem, hogy milyen jól rajzolsz! És ezt most nem csak azért mondom, mert jófej vagyok :DDD hanem szakmai vélemény ;)

    VálaszTörlés
  5. hát ez nagyon nagy :D:D ^^(Y)
    Köszönöm szépen!*-* És ne haragudj, hogy nem írtam vissza, nagyon másnapos voltam X'D Amúgy fekete a hajam és barna a szemem :$
    Én sem gondoltam volna, hogy ilyen jól rajzolsz! :O Érdemes lenne folytatnod! Olyan szórakoztató!
    Az S/M loli téma kicsit felcsigázott. Lehet érdemes lenne foglalkozni vele. A cyber lolitának néztem utána, volt egy kezdeményezése de nem lett belőle semmi. Lehet ennek nagyobb jövője lenne, hiszen tettem már fel nem is képet olyan latex és lakk ruháról, ami loli szabásvonal alapján készült el. Azt hiszem neki állok rajzolni :D

    És mégegyszer köszi^^:* Jó lenne már azt a fotó sorozatot megcsinálni >:D

    VálaszTörlés
  6. Öhm... most nézem a két babát a kocka jobb alsó sarkában :D:D xDDD Olyan cukik lettek <3^^ Pityuli&Tomi *--*

    VálaszTörlés