2010. június 9., szerda

Kaloo

1998-ban alapított, francia luxusmárkát, és a márka szimbólumát, a kerek hasú macit egy apuka találta ki a kisfiának. Azóta amerikában is igen népszerű márka termékeit sajnos itthon már nem forgalmazzák, eddig is igen kevés fajta játékot árult a Baby Express. Az utolsó darabokat lassan, de biztosan felvásárolgatom. :)  Szerencsémre a Tomi is nagyon szereti őket, néha felbukkan egy-két darab a vaterán, és vettem már a baba mama expón is. A kis mákos, mi? :D
Bemutatom akkor az eddig összegyűjtött Kaloo-kat: A dobozban egy lámpa testű maci van, akit sajnos visszaviszek a boltba, mert a lámpa nem működik, és így nem sok érték maradt benne, minden esetre azt tervezem, hogy a maci részét megveszem, a különbözetből meg veszek valami mást. A kék nagymaci-kismaci egy zenegép, ha kihúzzuk a kicsit  a nagy karjából, akkor nagyon kedves, halk zenét játszik, Tomit megnyugtatja, na az nem, ha lejár... A legnagyobb, fehér, virágos maci az én alvós macim, ezt az Expo-n vettük, 1500-ról lealkudtam 1000-re. :D Alatta a zöldes sárgás csavart testű, csörgős fejűt az expon vettem 100 Ft-ért. Mellette, a színes, tépőzáras kézre rakható Kaloot ingyen kaptuk a Baby Express-ben, mert már annyit vettünk, és az eladó hölgy véletlenül találta egy fiókban. A kék nyuszikat, a rózsaszín és bézs nyuszikat és a kék matróz macit a BE-ben vettük, csakúgy, mint a csiga alakú kiskönyvet, amiben a narancs csigaházat le lehet csatolni, és tükör van belül, a macika rezeg, a felhő csipog, a kerítés rácsai recsegnek, össze-vissza lehet öket kötözni, szétszedni, erre Emma már rácuppant egyszer. :)
 Volt még egy nagy rózsaszín csörgős hasú nyuszi, amit vateráztam, de az nincs a képen, mert Emmának ajándékozta Tomi. Nemrég felfedeztem, hogy bécsben van egy Kaloo bolt, már nagyon szeretném kipróbálni a Kaloo ruhákat is, ha csak egy-két darab erejéig is, de kíváncsi vagyok. Majd egyszer elmegyünk.

2 megjegyzés:

  1. Júúúj imádom ezeket a kerekhasú macikaaat <3

    VálaszTörlés
  2. Én is gyűjtő lettem, már van egy pár darab macim,nyuszim :)

    VálaszTörlés