2010. június 16., szerda

Majdnem Lolita karácsony

Hétfőn reggel még nem sejtettem, hogy délutánra milyen nagy örömök fognak érni.
Nem volt betervezve, igazából percek alatt derült ki, hogy eljön Nana, és hozza magával Nekohimét, én meg ráírtam Elyre, akinek a lelki állapotával kábé a padlót lehetett felmosni, hogy jöjjön, és majd mi jól megmondjuk a tutit. Ebben jók vagyunk.
 Ettünk teasütit, ittunk teát, és itt ragadnám meg az alkalmat, hogy meghívjalak titeket egy délutáni Sailor Moon mozi nézésére. (プリンセス・スノー・カグヤazaz hó hercegnő Kaguya) Japánul, angol felirattal DVD minőségben. A kezdés délután 15:15, amikor Tomi befejezi a 15 órás evést. 1 szünettel, kb. 16:15-16:30-kor, mikor Tomi nyűgös lesz, és elviszem lefeküdni, majd tovább folytatjuk a mozizást. Lesz teasüti, pattogatott kukorica, tea, víz. Jelentkezőket várok. Elvárás: sajnos figyelni kell a túl hangos nevetésre, mert Tominak nő a foga, és igen érzékeny a túl hangos megnyilvánulásokra, ugyanakkor szeretném, ha ebben az érzékeny időszakában is lennének emberek körülötte, szóval a nyüzsit szeretném. :)
Szóval Ely nem válaszolt az sms-re, de egyszer csak csöngetett, és tökre örültem. Nemsokára befutott Nekohime és Nana is, frissen, csinosan, csomaggal.  


Születésnapi bónuszként az Univerzum küldötte, Nana elhozta a fehér szív alakú Angelic Pretty táskát és egy nagy dobozt, ami tele volt kincsekkel: a menta Merry Sweet Castle szoknyával, a bordó boleróval, a kaméliás fehér táskával, és egy fekete lecsatolható ujjú baby blúzzal, amit Nana magának licitált, de kicsi lett rá, és így én szó szerint lecsaptam rá (amiért röstellem is magam). Rettenetesen boldog voltam, úsztam a mohóságban, és az ereimben a vér menta, bordó, bézs és fekete színekben pompázott.


Merry Sweet Castle print:

Fekete BTSSB blúz:
bordó BTSSB boleró:

Táskák:

Kis Thomas Sabo charmokkal:


Nekohimétől kaptam egy pandás karkötőt, ami hajgumi. Tomi oda-vissza van a csillogásától, valamiért mindig be akarja kapni, ha meglátja.


Majd miután a lányok elmentek magam alá néztem, és a pokol kapuját láttam magam alatt, és láttam egy kezet, ami integetett, és egy hangot hallottam, hogy "igen Gigi, a te bűnös lelked már kiváltotta ide az első osztályú hiúság-mohóság kombinált jegyét!!! Yookoso!"

12 megjegyzés:

  1. Jahj*.* Az a fekete blúz denagyon teccik! Pont ilyenre fáj a fogam T_____T De úgy látom nem lesz belőle semmi.
    A többi is nagyon szép :) És kár hogy messze laksz...mert Sailor Moon-ozni én is átmentem volna :D Bár lehet a többiek félnének, ha beállítanék lakkbőr szerelésben, de tudni kell, hogy 11 éves koromban megrögzött S(ailor)M(oon) rajongó voltam! :D

    VálaszTörlés
  2. Honnan tudod, hol lakom? :)
    Igen, mi "öreg lolik" is nosztalgiázva emlegetjük az SM-et... :D

    VálaszTörlés
  3. Én akkor láttam életemben először a Sailor Moont, amikor egy tanár bemutatta, hogy "gyerekek, ilyet NE nézzetek SOHA!" Noh, és mi lett belőlem xD
    (Ano.. Gigi, lehet egy kérdésem? Neked mi a foglalkozásod? Ha nem szeretnéd elmondani, nem baj, csak érdekelt. Mert láttam anyu könyvespolcán egy könyvet, amit egy bizonyos "gigi" írt. Lehet, hogy csak véletlen egybeesés, de gondoltam, inkább megkérdem.)

    VálaszTörlés
  4. Ööö pontosan nem tudom, de abból kiindulva, hogy pesten vagytok mindig,meg ott Meet-esztek sejtem, hogy nem fejérmegye :D

    VálaszTörlés
  5. Aranyos vagy, hogy ilyet feltételezel rólam, de nem vagyok még annyira öreg, hogy könyvet írjak, és nem hiszem, hogy a szakmámban valaha könyvet fogok írni. Maximum a gyurmázásról jó sok képpel. :D Egyébként tudod, Tomival vagyok itthon, előtte pedig pénzügyi területen dolgoztam.

    VálaszTörlés
  6. Ismerősöm (anyu munkatársa) tavaly, 23 évesen könyvet adott ki. A gyurmázásról tényleg jó lenne könyv. meg is lenne a technikatanár bombabiztos ajándéka :D De ha pénzügyi terület, akkor nem. Köszönöm szépen^^

    VálaszTörlés
  7. Hűha :) Csak én figyeltem rosszul, vagy a mozizásra nap még nincs kitűzve? (Bocsi, fél tizenegy van, ilyenkor már szelektív az agyam...)

    VálaszTörlés
  8. Jól látod, nincs kitűzve, mert először felmérem, hogy van-e rá érdeklődő... :) Ha senkit nem érdekel, nem agyalok a napon... :D

    VálaszTörlés
  9. Eddig vasaltam! :D Ügyes vagyok? :)

    VálaszTörlés
  10. Áááá, mennyi szép csomag! :Đ grat hozzájuk ^^
    Szerintem sem lenne egyébként rossz egy gyurmázásról szóló könyv..... lehet én vagyok vak/figyelmetlen, de még egybe sem botlottam bele =/

    VálaszTörlés
  11. Van érdeklődő a mozira :D Hiszen még anno Vácon is beszéltünk róla~~

    VálaszTörlés