2010. június 23., szerda

Mickey egér rulez

Tegnap este voltunk a sógornőméknél, és megint megcsodáltam a fantasztikus Mickey Mouse gyűjteményét. Már régebben kitaláltam, de ma neki is láttam a Mickey egeres gyurma ékszereknek. Először egy csokis fánkot csináltam (kifejezetten a sógornőmnek ajándékba), olyan TS módra, hogy bárhová fel tudja majd akasztani, egy kicsit nagy lett, szóval lehet hogy majd nem tetszik neki, de nekem nagyon megtetszett, ihletet is kaptam. A Tomi jókat aludt, így tudtam tovább gyurmázni, és amikor sültek, vagy száradt a lakk, akkor meg szépen mosogattam, terigettem, csak a szokásos. :D
A fánkot, a nyalóka formátumot és a kávés bögrét is a Strapya world-ről lestem, órákat tudok azon az oldalon tölteni nyálcsorgatva. A bögrét a szivecskés AP táskámra terveztem, a menta-rózsaszín kombót pedig a menta MSC szoknyámhoz. (ezt a férjem rögtön megállapította, ahogy meglátta őket... :D )
A fülbevalós egér fejek kaptak egy kis rózsát, hogy ne legyenek olyan üresek, a nyalóka alakú kitűzőre pedig azért raktam lilát is, mert a szoknyán is szerepel a lila,és ezt a fehér blúzomra fogom rakni, szigorúan a csipke lyukaiba, mert a lolita soha nem szúrja át a blúzát. :)
Hogy tetszenek?

5 megjegyzés:

  1. Hogy hogy tetszenek? Egy szó van rájuk: KAWAIIII~

    VálaszTörlés
  2. BÖGREEEEEE <3 De a többi is nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  3. Bögre és fáááááánk *____*
    Pont tegnap álltam amúgy neki rajzikálni Emma falára, és a mikiegeres babapárost rajzoltam :)

    VálaszTörlés